درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌ها به صورت تخصصی‌ ارائه شود
کد خبر: 3989196
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌ها به صورت تخصصی‌ ارائه شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، گفت: با توجه به اهمیت نشر ارزش‌های دفاع مقدس، انتظار می‌رود ارائه این درس در دانشگاه‌ها و مدارس علوم دینی به شکل تخصصی‌تر مورد توجه واقع شود.

رضازاده// درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌ها تخصصی‌تر ارائه شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، 17 مردادماه، در جلسه هماهنگی نمایندگان دانشگاه‌ها و مدارس علوم دینی استان اردبیل، اظهار کرد: با توجه به اهمیت نشر ارزش‌های دفاع مقدس، انتظار می‌رود ارائه این درس در دانشگاه‌ها و مدارس علوم دینی به شکل تخصصی‌تر مورد توجه واقع شود.

وی افزود: نسل جوان و نوپای انقلاب اسلامی تشنه دانستن حقایق است و معارف دفاع مقدس بایستی به نسل‌های بعدی انتقال یابد تا همگان از این فرهنگ بهره‌مند شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، ادامه داد: اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس می‌توانند با مطالعه تخصصی در این حوزه همراه با ابتکار، خلاقیت و نوآفرینی و ایجاد جذابیت در نشر معارف دفاع مقدس نقش اساسی داشته باشند.

واحد تصریح کرد: نشر معارف دفاع مقدس در جامعه امروزی جزو اولویت‌های اساسی و ضروری است که به همین منظور دانشجویان و طلاب می‌توانند در ترویج این فرهنگ همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: ارائه این درس در مدارس و حوزه‌های علمیه مورد استقبال قرار می‌گیرد که به همین منظور نیازمند تبادل نظر و بحث و بررسی این موضوع از جوانب مختلف هستیم تا در راستای ترویج اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی به اهداف مربوطه جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام
captcha