حضور صد درصدی پلیس راهور تهران بزرگ در عزاداری‌ها
کد خبر: 3991417
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸

حضور صد درصدی پلیس راهور تهران بزرگ در عزاداری‌ها

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: پلیس راهور تهران بزرگ در مراسم‌ عزاداری و در سطح معابر شهر تهران حضور صد درصدی دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سردار محمد حسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، در خصوص حضور کارکنان راهور تهران بزرگ در سطح معابر در ایام پیش روی و توجه رانندگان به محدودیت‌های اعلامی توضیح ارائه داد.

وی با عرض تسلیت بمناسبت فراررسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت و ضمن آرزوی ریشه کنی ویروس منحوس کرونا و شفای تمامی بیماران گفت: طی دو سه روز آینده تعداد عزاداری‌ها بیشتر می‌شود، همچنین تعداد مراجعان افزایش پیدا خواهد کرد و احتمالاً در برخی فضاها نماز ظهر عاشورا را شاهد هستیم و در ادامه مراسم شام غریبان را داریم.

سردار حمیدی گفت: در چند روز آینده همکاران بنده با حضور صد درصدی در کنار عزاداران در سطح معابر حضور خواهند داشت و محدودیت‌های بیشتری را نیز اعمال خواهیم کرد مخصوصا در آن معابری که عزاداری صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: رانندگانی که در سطح شبکه معابر شهر تهران رانندگی می‌کنند اگر در جایی با اعمال محدودیت مواجه شدند این را بدانند که حتماً در جلوتر این محدودیت گروهی مشغول عزاداری هستند و حتماً تغییر مسیر دهند و با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: این امکان وجود دارد به منظور استفاده از پارکینگ‌ها بخشی از اتوبان‌ها را مشخصا اتوبان امام علی(ع) را در مسیر شمال به جنوب و همچنین اتوبان صیاد به منظور استفاده از ظرفیت این مسیرها مجبور به استفاده باشیم و همچنین همکاران ما در سایر معابر و میادین سطح شهر و معابری که نماز ظهر عاشورا برپا خواهد شد و پیرامون آنها حضور حداکثری داشته و دارند که بتوانند حداکثر ایمنی را در آن محل‌ها تأمین کرده تا ان شاء‌الله مراسم خوب و با کیفیتی را شاهد باشیم.

وی بیان کرد: تردد عابران در اطراف هیئت‌های عزاداری خصوصاً در شب می‌تواند زمینه بروز تصادفات را ایجاد کند. لباس تیره، تاریکی شب و عدم توجه رانندگان می‌تواند حادثه ایجاد کند، هرچند که تا کنون شرایط خوبی داشتیم و امیدواریم با همراهی بیشتر شهروندان ایام پیش روی را به خوبی سپری کنیم و هیچ گونه حادثه‌ای را شاهد نباشیم.

انتهای پیام
captcha