بهره‌مندی از ظرفیت مؤسسات در برگزاری محافل قرآنی
کد خبر: 3994111
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

بهره‌مندی از ظرفیت مؤسسات در برگزاری محافل قرآنی

طی نخستین جلسه کارگروه جشنواره قرآن و عترت خراسان شمالی بر بهره‌مندی از ظرفیت مؤسسات در برگزاری محافل قرآنی سطح استان تأکید شد.

به گزارش ایکنا، نخستین جلسه کارگروه جشنواره قرآن و عترت خراسان شمالی با حضور حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، نماینده مرکز خدمات حوزه علمیه و لیلی شکرانی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان و رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان و نماینده اداره امور قرآنی این اداره‌کل در محل دفتر معاونت فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

این جلسه پیرو تفاهم‌نامه منعقد شده بین سازمان دارالقرآن الکریم و مرکز خدمات حوزه علمیه کشور تشکیل شد که طی آن ضمن تشریح آیین‌نامه جشنواره قرآن و عترت، درباره نحوه فراخوان، جهت ثبت‌نام از روحانیون و خانواده‌های‌شان و اجرای کلاس‌های قرآنی در فضای مجازی lms و برگزاری مسابقات و محافل انس بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در این جلسه مقرر شد از ظرفیت مؤسسات در برگزاری محافل در برنامه‌های آینده استفاده شود و بانوان قرآنی هیئت اندیشه‌ورز نیز جهت اطلاع‌رسانی، معرفی خانواده‌های طلاب و همفکری هر چه بهتر در اجرای این جشنواره همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام
captcha