وقوع زلزله ۵ ریشتری در خوزستان بدون خسارت جانی/ 3 نفر مصدوم شدند
کد خبر: 4003274
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

وقوع زلزله ۵ ریشتری در خوزستان بدون خسارت جانی/ 3 نفر مصدوم شدند

مدیرعامل هلال‌احمر خوزستان در خصوص خسارات زلزله پنج ریشتری امروز در این استان، اعلام کرد: تاکنون سه نفر در این زمین لرزه مصدوم شده‌اند و 10 روستا در حال ارزیابی وضعیت قرار دارد.

وقوع زلزله ۵ ریشتری در خوزستان بدون خسارت جانی/ 3 نفر مصدوم شدند

به گزارش ایکنا، علی خدادادی، مدیرعامل هلال‌احمر خوزستان اعلام کرد: در پی وقوع زمین لرزه بامداد امروز در مناطق روستایی و کوهستانی شهرستان اندیکا ۱۰ تیم ارزیاب جمعیت هلال احمر از شهرستان‌های اندیکا، مسجدسلیمان، اندیمشک، باغملک، دزفول، لالی و اهواز به منظور شناسایی نقاط آسیب دیده و میزان خسارات وارده به مناطق اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه صعب‌العبور بودن تعدادی از روستاها دسترسی تیم‌های ارزیاب را با سختی مواجه کرده است، گفت:  براساس اطلاعات اولیه دریافت شده هفت روستا از این زلزله متاثر شده‌اند و از این تعداد روستاهای صالح ابراهیم، شاهزاده عبدااله، سرتگ آبزر، آرام و روپی (پنج روستا) دچار خسارت‌هایی شده‌اند و همچنان ارزیابی‌ها در حال انجام است.

مدیرعامل هلال‌احمر خوزستان در اخباری تکمیلی اعلام کرد: تاکنون مصدومیت سه نفر در این زلزله اعلام شده است که یک مورد آن شکستگی بوده و به مرکز درمانی انتقال یافته و دو مورد نیز سرپایی مداوا شده‌اند؛ ارزیابی‌ها در مناطق روستایی ادامه دارد و تمامی شعب جمعیت هلال احمر در استان خوزستان نیز به حالت آماده باش درآمده‌اند.

 

انتهای پیام
captcha