پرونده‌های مربوط به احقاق حقوق عامه با حساسیت بررسی می‌شود
کد خبر: 4003826
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲

پرونده‌های مربوط به احقاق حقوق عامه با حساسیت بررسی می‌شود

رئیس کل دادگستری استان اردبیل، گفت: اهتمام مضاعف در احقاق حق و حقوق عامه از ضروریات بوده و از مسئولین حوزه‌های قضایی درخواست می‌شود تا با حساسیت و دقت ویژه مسائل مربوط به حقوق عامه را پیگیری کنند.

رضازاده// پرونده‌های مربوط به احقاق حقوق عامه با حساسیت بررسی می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، 19 مهرماه، با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی قضات و کارکنان این حوزه‌ها در اردبیل، اظهار کرد: تلاش و اهتمام مضاعف در احقاق حق و حقوق عامه از ضروریات بوده و از مسئولین حوزه‌های قضایی درخواست می‌شود تا با حساسیت و دقت ویژه مسائل مربوط به حقوق عامه را پیگیری و با هرگونه موارد تخلف و جرم قاطعانه مطابق قانون برخورد نمایند.

وی تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها توام با دقت و کیفیت در رسیدگی‌ها را از ضروریت‌های حوزه‌های قضایی عنوان نمود و افزود: بایستی مردم در سریع‌ترین زمان ممکن از نتیجه پرونده خود به طور شفاف مطلع شوند که مسلماً در این صورت شاهد افزایش میزان رضایتمندی مردم خواهیم بود و این امر از مهمترین اهداف دستگاه قضایی است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل، بیان کرد: لازم است مسئولین در بین مردم به منظور استماع مسائل و مشکلات مردم و نیز نظارت بر زیرمجموعه‌ها و حضور مستمر و مداوم قضات در زندان‌ها به منظور بررسی وضعیت مددجویان مستقیم و بی واسطه حضور یابند.

کثیرلو، با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم بی‌شک مستلزم اقدامات جهادگونه تمامی مسئولان است، افزود: مهم‌ترین امر ارائه خدمات مطلوب به مردم و رفع مشکلات آنان برای ایجاد امنیت و آرامش است که رسانه‌ها در این میان به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم و مسئولان نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha