کاهش جمعیت کیفری اردبیل را پیگیری می‌کنیم
کد خبر: 4020795
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

کاهش جمعیت کیفری اردبیل را پیگیری می‌کنیم

رئیس کل دادگستری استان اردبیل، گفت: کاهش جمعیت کیفری و نیز رسیدگی به امور زندانیان را پیگیر هستیم، چرا که در حال حاضر این مسئله به عنوان یک اولویت اساسی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرین است.

حسین کثیرلو دادگستری اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، 23 آذرماه، در بازدید از زندان‌های استان اردبیل، اظهار کرد: در راستای اهمیت به توسعه ورزش در امر افزایش نشاط و شادابی مسلما حائز اهمیت و ضروری است که به همین منظور امری لازم و ضروری است تا مسئولان ذی‌ربط نسبت به گسترش و توسعه ورزش برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند.

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ ورزشی در بین کارمندان و نیز زندانیان از اهم مواردی است که برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید مد نظر قرار گیرد و در این زمینه درصدد هستیم تا بررسی امکانات و تجهیزات لازم نسبت به رفع موانع و کمبودها اقدام کرده و کمیته ورزش را در دادگستری ایجاد کنیم که این موضوع برای ما حائز اهمیت و اساسی است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: هیچ بهانه و عذری برای ورزش نکردن پذیرفتنی نیست و در این زمینه لازم و ضروری است تا با برگزاری مسابقات ورزشی در استان در راستای تامین سلامتی افراد جامعه نیز گام‌های اساسی برداشته شود تا در این راستا به اهداف و خروجی‌های مورد انتظار دست یابیم.

کثیرلو تصریح کرد:‌ در راستای کاهش جمعیت کیفری و نیز رسیدگی به امور زندانیان درصدد هستیم بازدید مستمر از زندان‌های اردبیل را داشته باشیم و از نزدیک در جریان بررسی مشکلات و موانع موجود باشیم چرا که در حال حاضر این مسئله به عنوان یک اولویت اساسی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرین است.

وی اظهار کرد: امیدواریم دستگاه‌های مربوطه در راستای دستیابی به اهداف مورد نظر مشارکت و همکاری‌های لازم را داشته باشند و در این زمینه با فرهنگ‌سازی حوزه ورزشی در استان اردبیل برای آینده‌ای سالم و ایمن از لحاظ حوزه سلامت و اجتماعی و موارد دیگر کوشا باشند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام
captcha