کتاب‌های انتشارات الهام با 50 درصد تخفیف ارائه می‌شود
کد خبر: 4015016
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
به مناسبت هفته کتاب‌؛

کتاب‌های انتشارات الهام با 50 درصد تخفیف ارائه می‌شود

به مناسبت هفته کتاب‌ و کتاب‌خوانی آثار انتشارات الهام (مجموعه آثار نصرالله حکمت) با تخفیف 50 درصدی عرضه می‌شود.

انتشارات الهام

به گزارش ایکنا، به مناسبت هفته کتاب‌ و کتاب‌خوانی کتاب‌های انتشارات الهام با تخفیف پنجاه درصدی از 29 آبان تا چهارم آذر برای علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

کتاب‌های «شاکله‌شناسی»، «ایمان درمانی»، «مدیریت خواب»، «تقلید از خدا»، «فلسفه ادبیات میخانه»، «تاملی بر تاریخ فلسفه عقل»، «متافیزیک ابن سینا»، «وجود و ماهیت در حکمت متعالیه»، «شرحی بر فصوص الحکم»، «شمس تبریزی پرسش»، «متافیزیک خیال»، «درآمدی به تاریخ فلسفه اسلامی»، «مسئله چیست؟» و ... از جمله عناوین کتاب‌هایی است که در این انتشارات به قلم «نصرالله حکمت» منتشر شده است و در این طرح همراه با تخفیف عرضه می‌شود.

یادآوری می‌شود به همت این انتشارات، کلاس‌های «متن‌خوانی فتوحات مکیه این عربی»، «متن‌خوانی تعلیقات ابن سینا» و «مثنوی‌خوانی» به صورت هفتگی و آنلاین و کلاس‌های «شاکله‌شناسی»، «مدیریت خواب»، «خود‌درمانی»، «مباحث مقدماتی اثولوجیا شناسی» و «زیباشناسی و حکمت هنر اسلامی» به صورت آفلاین با سخنرانی نصرالله حکمت برگزار می‌شود. 

همچنین، علاقه‌مندان برای تهیه کتاب‌های مذکور و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برپایی کلاس‌های آنلاین و آفلاین این انتشارات می‌توانند از طریق نشانی @nahekmat در پیام‌رسان تلگرام و elhambook در پیام رسان اینستاگرام اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha