شب خاطره «فاتح دل‌ها» در تبریز برگزار می‌شود
کد خبر: 4023648
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

شب خاطره «فاتح دل‌ها» در تبریز برگزار می‌شود

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت: یاد و خاطره شهید «صمد فاتح‌نژاد» در سی و یکمین مراسم شب خاطره در تبریز با عنوان «فاتح دل‌ها» گرامی داشته می‌شود.

شب خاطره، حوزه هنری، آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، سیدمحمدحسین بلاغی، رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، امروز، پنجم دی‌ماه، گفت: یاد و خاطره شهید «صمد فاتح‌نژاد» در سی و یکمین مراسم شب خاطره در تبریز با عنوان « فاتح دل‌ها» گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: این مراسم در آستانه اربعین شهادت این جانباز سرافراز مدافع حرم روز دوشنبه ساعت ۱۵ عصر در پردیس فرهنگی سینمایی قدس تبریز برگزار می‌شود.

بلاغی، با بیان اینکه در این مراسم فرماندهان، همرزمان و خانواده شهید فاتح نژاد خاطره‌گویی می‌کنند، اظهار کرد: در حاشیه برگزاری این مراسم، پرتره شهید فاتح‌نژاد، رونمایی می‌شود.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی، با تأکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ادامه داد: در حاشیه برگزاری این مراسم، نمایشگاه عکس «عروج نشسته» در مجموعه هنری «مهر و ماه» حوزه هنری استان افتتاح می‌شود.

شهید صمد فاتح نژاد، جانباز ۷۰ درصد در مبارزه با نیروهای تکفیری بر اثر انفجار تانک و اصابت ترکش قطع نخاع و جانباز شده بود که نهم آذر امسال به دیدار حق نائل و به شهادت رسید.

جانباز مدافع حرم «صمد فاتح نژاد خواجه»، متولد ۲۸ اردیبهشت ۱۳۶۱ در ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ در تکریت عراق به درجه رفیع جانبازی نائل شده بود.

انتهای پیام
captcha