دوره طراحی پرده‌نگار در مدرسه مجازی آیات برگزار می‌شود
کد خبر: 4036486
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸

دوره طراحی پرده‌نگار در مدرسه مجازی آیات برگزار می‌شود

دوره آموزش مقدماتی طراحی پرده‌نگار از سوی مدرسه مجازی آیات برگزار می‌شود.

آموزش طراحی پرده‌نگاربه گزارش ایکنا، دوره آموزش مقدماتی طراحی پرده‌نگار (آفلاین) در نرم‌افزار مدیریت آموزش lms از سوی مدرسه مجازی آیات برگزار می‌شود.

درباره اهمیت برگزاری این دوره آمده است؛ با افزایش سرعت تحول تکنولوژی و اهمیت یافتن آموزش الکترونیک، استفاده از روش‌های نوین تدریس و بهره‌گیری از امکانات جدید، یکی از اولویت‌های بخش آموزش و تدریس است. از جمله افق‌های پیش روی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت ایجاد علم شهر قرآنی ست. بدین منظور لازم است مباحث قرآنی هرچه باکیفیت‌تر و چابک‌تر در قالب مناسب تهیه شود تا در شبکه جهانی اینترنت در دسترس همگان قرار گیرد.

این دوره از مجموعه دوره‌های آموزشی تولید محتوای الکترونیک است که ویژه تولیدکنندگان محتوای الکترونیک مدارس، مربیانی که قصد دارند پرده‌نگارهای بهتری طراحی کنند، قرآن‌پژوهانی که تمایل به همکاری با مدارس در شکل‌گیری علم شهر قرآنی دارند و افرادی که تمایل دارند مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت را در تقویت توان فنی مجموعه یاری کنند، برگزار می‌شود.

این دوره از اول اسفندماه 1400 تا انتهای فروردین‌ماه 1401 به مدت دو ماه برپا می‌شود و مهلت ثبت‌نام در آن نیز از ۲۵ تا ۳۰ بهمن‌ماه تعیین شده است.

از سرفصل‌های این دوره می‌توان به آشنایی با ابزارهای عمومی پرده‌نگار، اصول طراحی پرده‌نگار، مهارت‌های جستجو در اینترنت برای مواد مورد نیاز و طرح درس‌نویسی برای طراحی پرده‌نگار اشاره کرد.

علاقه‌مندان به منظور ثبت‌نام می‌توانند به نشانی http://quranetratschool.ir/?p=22945 مراجعه کنند. افرادی که این دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند وارد دوره پیشرفته می‌شوند.

انتهای پیام
captcha