هشدار جمعیت الوفاق نسبت به خطرات حضور موساد در بحرین
کد خبر: 4038181
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷

هشدار جمعیت الوفاق نسبت به خطرات حضور موساد در بحرین

جمعیت الوفاق بحرین نسبت به سخنان نماینده وزارت خارجه این کشور در کنفرانس مونیخ درباره حضور نیروهای موساد اسرائیل در بحرین واکنش نشان داد.  

به گزارش ایکنا به نقل از مرآة البحرین، جمعیت وفاق اسلامی بحرین در بیانیه‌ای اعلام کرد: سخنان عبدالله بن احمد آل خلیفه، نماینده وزارت خارجه بحرین در امور سیاسی و جانشین دبیرکل شورای عالی دفاع بحرین درباره حضور سیستم اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در داخل بحرین بیانگر تفکری فاجعه‌آمیز است.
 
در این بیانیه آمده است: آل خلیفه گفته که موساد اسرائیل در بحرین حضور دارد و میان بحرین و اسرائیل همکاری اطلاعاتی وجود دارد.
 
آل خلیفه در عین حال تأکید کرده است که حضور صهیونیست‌ها در بحرین امنیت بیشتری در بحرین فراهم خواهد کرد و از زندگی شهروندان این کشور محافظت می‌کند!
 
وی همچنین تأکید کرده که مسئولان بحرینی به شدت باور دارند که همکاری امنیتی و اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی بخشی از شراکت موجود بین بحرین و اسرائیل است و به‌زودی ادامه خواهد یافت.
 
جمعیت الوفاق بحرین این سخنان را بیانگر بی‌مسئولیتی این شخص و قرار گرفتن بحرین در معرض خطر امنیتی و ایجاد درگیری جمعی و تبدیل بحرین به بستری ناامن و بی‌ثبات در منطقه دانست و تأکید کرد که این امر اقدامی است که هیچگاه عقلاً و افرادی که دارای وجدان انسانی هستند انجام نخواهند داد.
 
الوفاق تصریح کرد: رژیم صهیونیستی پرونده‌ای پر از جنایات بشری دارد و عامل شهادت و مجروحیت بسیاری از فلسطینیان و جنایات ترور و عملیات‌های ضدانسانی علیه آنان است، لذا حضور این رژیم در بحرین خطر بزرگی چه در داخل بحرین و چه برای منطقه و جهان خواهد بود.
 
الوفاق در پایان تأکید کرد: ما به نمایندگی از همه ملت بحرین به‌جز دست‌نشانده‌های اسرائیل، با این جنایت و خیانت علیه بحرین، عرب‌ها و همه مسلمانان قاطعانه مخالفت کرده و اعلام می‌کنیم که حضور موساد در بحرین، اشغالگری آشکار و تجاوز به میهن و ملت بحرین است.

انتهای پیام
captcha