تقدیر رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از ایکنا
کد خبر: 4050646
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۶

تقدیر رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از ایکنا

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه‌ علمیه قم در پیامی به مناسبت نوزدهمین سال فعالیت خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از فعالیت‌ها، خبرنگاران و مدیران این رسانه‌ دینی تمجید و تقدیر کرد.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین و دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور در پیامی، فعالیت‌های آینه‌سان این خبرگزاری فخیم، در انعکاس انوار آسمانی قرآن‌ کریم در جامعه بشری را نشان از عزم والای مدیران متعهد این رسانه وزین عنوان کرد.

مشروح پیام آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«إِنَّ هذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ» (اسراء/۹)

جهان در آغاز قرن پانزدهم، تصویری پرچالش را از نزاع‌های نرم و سخت اجتماعی و فردی و نیز حقیقی و حقوقی انسان‌ها به ما می‌نماید؛ به‌گونه‌ای که آفاق گوناگون زندگی آینده انسان در روی این کره خاکی را پرابهام می‌سازد.

در این کارزار تاریک، تنها روزنه امیدی که می‌توان آن را نجات‌بخش نوع انسان دانست، نور و طنین دلنشین وحی الهی و پناه‌بردن به قویم‌ترین کتاب هستی، قرآن کریم است.

خبرگزاری فخیم«ایکنا» با سیرتی آینه‌سان، سعی در انعکاس انوار آسمانی قرآن در اجتماع بشری داشته و فراگیرسازی آن به بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا، نشان از عزم والای مدیران متعهد جهت رساترشدن این رسانه قرآنی برای همه آحاد ناس که مخاطب قرآن‌اند، دارد.

بی‌تردید نگاه این خبرگزاری گران‌قدر به«نبأ عظیم» در فرآیند خطیر خبر، با بهره‌مندی از هزاران خبرنگار قرآنی، توفیق و توان فاخری را برای این مجموعه سترگ رقم زده و این‌گونه است که تحسین و تمجید بسیاری از کارشناسان را به همراه داشته.

در پایان این نوشتار، در این ماه مشحون به انوار مقدس قرآن کریم، توفیقات وافر این خبرگزاری قرآنی را در قرآنی‌سازی جامعه جهانی در طلیعه قرن جدید از خداوند متعال تمنّا دارم.

سیدهاشم حسینی بوشهری
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه‌ علمیه قم

انتهای پیام
captcha