پایتخت به استقبال عید فطر می‌رود
کد خبر: 4054442
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

پایتخت به استقبال عید فطر می‌رود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اجرای پویش «عید امید و لبخند» در راستای استقبال از عید فطر خبر داد.

عید فطربه گزارش ایکنا به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، رضا صیادی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اکران طرح‌های فرهنگی روی سازه‌های تبلیغات محیطی با محوریت عید فطر خبر داد و گفت: با نزدیک شدن به عید فطر و پایان یافتن ایام ماه رمضان، طرح «عید امید و لبخند» در سازمان زیباسازی شهر تهران اجرا شد و بر مبنای آن کلیه سازه‌های فرهنگی و مناطق به این عید فرخنده اختصاص یافت.

وی بر اهمیت نشاط و شادمانی در بطن جامعه تأکید کرد و افزود: نشاط و شادمانی در بطن جامعه و در بین شهروندان از مباحثی است که در اکران‌های شهری بر آن تأکید داشتیم. به همین خاطر نیز عنوان اصلی این طرح بر مبنای لبخند و شادمانی شهروندان انتخاب شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تأکید کرد: عید فطر سمبل بسیار مهمی در عرصه بندگی و گذراندن امتحانی است که خداوند برای بندگان خود در ایام ماه رمضان تعیین کرده است، به همین خاطر همواره بر برگزاری باشکوه این عید تأکید شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا تمامی سازه‌های فرهنگی متعلق به سازمان زیباسازی شهر تهران و تمامی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به این عید بزرگ و مباحث مربوط به آن اختصاص داده شده است.

صیادی درباره محتوای طرح‌های اکران شده در این بخش نیز اظهار کرد: این طرح‌ها با تمرکز بر ادعیه نماز و قنوت متفاوت عید فطر طراحی و اکران شده است.

وی با تأکید بر اهمیت عید فطر به عنوان یک مناسبت مشترک و مهم در بین همه مسلمانان جهان، بیان کرد: با توجه به اینکه عید فطر متعلق به تمام مسلمانان جهان است، سعی کردیم که در طرح‌های اکران شده از آداب و رسوم دیگر کشورها نیز استفاده کنیم و اشاره‌ای به این نقاط مشترک بین‌المللی داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha