اعلام فراخوان مشارکت در برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های نسل توحیدی
کد خبر: 4070334
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵

اعلام فراخوان مشارکت در برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های نسل توحیدی

مدرسه دانشجویی نسل توحیدی از افراد دغدغه‌مند در تحقق آرمان نسل توحیدی به منظور حضور و پیوستن به هسته برنامه‌ریزی و عملیات نسل توحیدی دعوت می‌کند.

کارگروه نسل توحیدیبه گزارش ایکنا، مدرسه دانشجویی نسل توحیدی که زیر نظر مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران فعالیت دارد، از افراد دغدغه‌مند و علاقه‌مندان به مشارکت و ایفای نقش در تحقق آرمان نسل توحیدی به منظور حضور و پیوستن به هسته برنامه‌ریزی و عملیات نسل توحیدی دعوت می‌کند.

برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری عملیاتی نسل توحیدی و جمعیت، مشارکت پژوهشی، مشارکت آموزشی، تدریس یا مدیریت آموزشی، فعال‌سازی نسل توحیدی در شهرستان‌ها، مشارکت در پویش‌ها، مشارکت‌های اجرایی در برگزاری همایش، اردو و هیئت، مشارکت در برگزاری رویدادهای کودک‌محور (طراحی رویداد، مربی مهد کودک)، پیاده‌سازی ایده‌های نسل توحیدی در سطح کلان و کشوری، طراحی مدل‌های فرامرزی برای مسلمانان سایر کشورها و ایده‌های مبتنی بر آرمان نسل توحیدی از جمله اموری است که علاقه‌مندان می‌توانند در آن‌ها مشارکت داشته باشند.

علاقه‌مندان به منظور پیوستن به هسته نسل توحیدی و ظرفیت‌سازی هدایت و ارتقای نسل آینده می‌توانند با شناسه  karimifarsi در پیام‌رسان بله مرتبط شوند.

در گام بعد با اعلام حضور و مشخص شدن حیطه فعالیت توسط هر فرد، با مشارکت افراد حاضر در این هسته طرح اصلی و اجرایی نسل توحیدی مورد بازبینی قرار خواهد گرفت و برنامه‌ریزی برای دوره شش‌ماهه با تعریف و پذیرش مسئولیت توسط هر فرد صورت خواهد گرفت.

بنای اصلی طرح نسل توحیدی بر فعالیت‌های خودجوش و برخاسته از دغدغه خود افراد بوده و در این راه گروه نسل توحیدی به‌عنوان فراهم کننده امکان تحقق در کنار اعضا خواهند بود.

انتهای پیام
captcha