رژه نیروهای مسلح در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4087162
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹

رژه نیروهای مسلح در البرز برگزار می‌شود

مدیرحفظ آثار ارتش جمهوری اسلامی ایران در البرز گفت: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، رژه مشترک نیروهای مسلح به نشانه بیعت تمام این نیروها با شهدا و امام شهدا در این استان برگزار می‌شود.

رژه نیروهای مسلح

امین میردریکوند، مدیرحفظ آثار ارتش جمهوری اسلامی ایران در البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و هفته ایثار و مقاومت ملت ایران با بیان اینکه میزبانی برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در البرز به قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ تکاور ولایت داده شده است، افزود: در آستانه این هفته و به عنوان نخستین برنامه هفته دفاع مقدس، مراسم تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس امروز در سراسر کشور و با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار و این مراسم در البرز با حضور جمع کثیری از این پیشکسوتان در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد.

وی افزود: صبح فردا پنجشنبه، 31 شهریور نیز در نخستین روز از هفته دفاع مقدس رژه مشترک نیروهای مسلح به منظور نشان‌دادن اقتدار و توان کامل نیروهای مسلح برای نمایش آمادگی کامل دفاع جانانه از مرز و بوم ایران اسلامی به بهترین نحو و دستاوردهای انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

میردریکوند، از تمام مردم و مسئولان دعوت کرد که صبح فردا در بلوار اصناف شهر کرج بالاتر از بلوار خوارزمی در مراسم رژه نیروهای مسلح حضور یابند تا بار دیگر قدرت تمام عیار نیروهای مسلح به عرصه ظهور گذاشته شود.

این مسئول از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس را حضور پیشکسوتان دفاع مقدس در روز جمعه در مصلاهای نماز جمعه و سخنرانی آنان عنوان کرد و گفت: این مراسم روز جمعه، یکم مهرماه در شهرستان کرج با سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه توسط ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در البرز برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در طول هفته دفاع مقدس بیش از دو هزار برنامه در سطح استان برای تجلیل و بزرگداشت این هفته پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha