برخورد قاطع نیروهای پلیس با اخلالگران نظم در جامعه
کد خبر: 4090212
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵

برخورد قاطع نیروهای پلیس با اخلالگران نظم در جامعه

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با کسانی که قصد اخلال در نظم، امنیت و آرامش مردم را دارند قاطعانه برخورد می‌کنیم و برای حفظ دستاوردها و ارزش‌های انقلاب آماده جانفشانی هستیم.

صبحگاه مشترک نیروی انتظامی کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان به مناسبت هفته فراجا با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان، استاندار کرمان، اعضای شورای تامین، فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر مسئولان استانی امروز، ۱۶ مهرماه در ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان برگزار شد.

سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان در این مراسم با اشاره به شعار امسال هفته فراجا «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس»، گفت: نیروهای پلیس در سراسر استان کرمان با تأسی از شهدا برای تأمین نظم و امنیت و خدمت‌رسانی به مردم جانفشانی می‌کنند.

وی با اشاره به جغرافیای استان کرمان و گستردگی مرزهای آن با استان‌های همجوار، افزود: سال گذشته، سالی پر فراز و نشیب در اجرای ماموریت‌های انتظامی بود و شهدای گرانقدری از نیروی انتظامی تقدیم نظام و انقلاب شد که شهیدان مهدی توسنگ، علی برزگرپور، ناصر بشنام، نظام تاجیک، امیرحسین خدادادی و اسماعیل جلالی‌صدر از جمله این شهدا هستند.

سردار ناظری با اشاره به خدمات پلیس در حوزه انتظامی، ترافیکی و حفظ امنیت و سلامت مردم، به حوادث اخیر کشور نیز اشاره کرد و گفت: در حوادث اخیر، پلیس در برابر ضدانقلاب و معاندین که به دستور استکبار جهانی و صهیونیست قصد اخلال در نظم، آرامش و امنیت جامعه را داشتند ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: در استان کرمان نیروهای پلیس با همکاری سپاه، ارتش، بسیج و سایر نیروهای امنیتی و قضایی و حضور مقتدرانه شورای تأمین، ایستادند و اجازه ندادند به جان، مال، ناموس و حریم مردم تعدی و به آرامش، کسب و کار و آموزش مردم ضربه وارد شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اعلام آمادگی برای فراهم سازی بستری امن و آرام برای ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف به مردم در سطح استان، گفت: با کسانی که قصد اخلال در نظم، امنیت و آرامش مردم دارند قاطعانه برخورد می‌کنیم و برای حفظ دستاوردها و ارزش‌های انقلاب آماده جانفشانی هستیم.

در پایان این مراسم از جانبازان و خانواده‌های شهدای فراجا استان تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha