نماز وحدت‌بخش نیروهای مسلح مستقر در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4090353
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

نماز وحدت‌بخش نیروهای مسلح مستقر در کرمان برگزار شد

به مناسبت هفته فراجا، نماز وحدت‌بخش نیروهای مسلح با حضور جمعی از نیروهای مسلح ارتش، سپاه و نیروی انتظامی مستقر در کرمان، در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

نماز وحدت‌بخش نیروهای مسلح مستقر در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، به مناسبت هفته فراجا، نماز وحدت‌بخش نیروهای مسلح مستقر در کرمان به امامت رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان و با حضور جمعی از نیروهای مسلح ارتش، سپاه و نیروی انتظامی مستقر در کرمان، امروز ۱۶ مهرماه در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان این مراسم گفت: اتحاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سبقه طولانی مدتی دارد و در دوران پر افتخار دوران دفاع مقدس نمود این وحدت وجود دارد.

وی با بیان اینکه دشمن در سال ۱۳۵۹ دچار خطای محاسباتی شد و گمان نمی‌کرد در این تهاجم دچار رکود ۸ ساله شود، افزود: اتحاد بین نیروهای مسلح، دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت و مقاومتی بی‌نظیر شکل گرفت.

امیر غلامعلیان با اشاره به فتنه‌های متعددی که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون شکل گرفته، تصریح کرد: چیزی که سبب ماندگاری جمهوری اسلامی ایران شد اتحاد و انسجام نیروهای مسلح است که در عین وظایف امنیتی و ماموریتی خود، هر کجا که امنیت، اقتدار و ماندگاری نظام مطرح شود آن‌ها ید واحد هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش تأکید کرد: دشمنان چشم دیدن نظام جمهوری اسلامی را ندارند و اگر کوچکترین ضعف و سستی در نیروهای مسلح وجود داشته باشد با فتنه پراکنی، فضای کشور را ناامن کرده و مرزها را مورد تهاجم قرار می‌دهند اما امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی رزمی خود قرار دارند و دشمن جرئت تعدی به مرزهای ما را ندارد.

وی نیروی انتظامی را به مثابه نوک پیکان مبارزه با تهدیدات امنیتی خواند و گفت: امنیت امروز شهرها مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است و ارتش و سپاه نیز آماده همراهی با نیروی انتظامی هستند.

انتهای پیام
captcha