دیدار اعضای شورای عالی قرآن با خانواده مرحوم شهیدی‌پور
کد خبر: 4091332
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

دیدار اعضای شورای عالی قرآن با خانواده مرحوم شهیدی‌پور

جمعی از مدیران شورای عالی قرآن و مرکز طبع و نشر قرآن کریم و استادان قرآنی به پاس زحمات و خدمات مؤثر مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شهیدی‌پور در منزل این استاد فقید حضور یافتند و یاد ایشان را گرامی داشتند.

به گزارش ایکنا، جمعی از مدیران شورای عالی قرآن و استادان مرکز طبع و نشر قرآن کریم به پاس زحمات و خدمات مؤثر مرحوم حجت‌الاسلام محمدرضا شهیدی‌پور در دهه‌های گذشته به نمایندگی از همه همکاران و کارشناسان شورا و مرکز، قبل از ظهر سه‌شنبه ١٩ مهرماه در منزل این استاد فقید در شهر مقدس قم حضور یافتند و ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره ایشان را گرامی داشتند.

در این دیدار که محمدعلی خواجه‌پیری، حمیدرضا مستفید و حیدر کسمایی از پیشکسوتان قرآنی کشور، محمدتقی میرزاجانی، معاون آموزش، پژوهش و ارتباطات شورای عالی قرآن و مرتضی توکلی، مدیر تحقیق مرکز طبع و نشر قرآن کریم حضور داشتند، برخی ویژگی‌های شخصیتی و اخلاقی و فعالیت‌های علمی استاد شهیدی‌پور مرور شد.

در این جلسه صمیمانه که با میزبانی برادر، پسران و داماد مرحوم شهیدی‌پور همراه بود، با توجه به ضرورت ساماندهی آثار فراوانی از فاخرتربن تلاوت‌ها، اناشید و ابتهالات دینی که حاصل سال‌ها زحمت و تلاش بی‌وقفه این استاد برجسته قرآن بود، بنا شد فرزندان ایشان با همکاری نهاد‌های ذی‌ربط نسبت به ثبت و تأسیس یک مؤسسه مجازی قرآنی اقدام کنند تا این میراث ارزشمند و سایر آثار استاد شهیدی‌پور به نحو مطلوبی معرفی و در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد و یاد و نام ایشان همواره زنده نگه داشته شود.

حجت‌الاسلام شهیدی‌پور، استاد قرائت و حفظ قرآن، داور بین‌المللی، پژوهشگر و مؤلف قرآنی، بعد از یک دوره بیماری، ٢٣ مردادماه دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

انتهای پیام
captcha