بارگذاری 10 محتوا در کانال آرشیو مجازی جامعةالقرآن الکریم
کد خبر: 4096548
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱

بارگذاری 10 محتوا در کانال آرشیو مجازی جامعةالقرآن الکریم

کانال آرشیو محتوای مجازی جامعةالقرآن الکریم در سروش، طی ایام هفته محتواهای گوناگونی را اعم از آشنایی با نغمات، روانشناسی کودک، مهدویت، مسابقات و آگاهی و اطلاعات حرم شناسی علی‌بن‌موسی الرضا(ع) و ... را بارگذاری می‌کند.

جامعةالقرآن الکریمبه گزارش ایکنا، در راستای اجرایی نمودن اهداف مؤسسه جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) در نیمه دوم سال، طی برنامه‌ریزی مشخص و بهره‌وری بهتر و با کیفیت‌تر معلمان، مربیان و سایر علاقه‌مندان به عرصه تدریس و قرآن‌آموزی، طی ایام هفته، بیش از 10 محتوای آموزشی، تبلیغی و گرافیکی درقالب صوت و تصویر را در کانال آرشیو محتوای مجازی مؤسسه در سروش بارگذاری می‌کند.

این محتواها شامل پوستر مفاهیم و تدبر سوره‌های قرآن کریم روزهای شنبه، پوستر و کلیپ تخصصی حفظ و گفتگو با حافظان کل قرآن عضو مؤسسه در روزهای یکشنبه، کلیپ صوت و لحن آشنایی با نغمات قرآنی در روزهای دوشنبه، پوستر و کلیپ گفت‌وگو با مدیران توانمند و موفق شعب و مدارس جامعةالقرآن در روز سه‌شنبه، پوستر و کلیپ کارشناسی بررسی رفتار در مدرسه و «چهارشنبه امام رضایی»؛ آگاهی و اطلاعات حرم شناسی علی‌بن‌موسی الرضا(ع) و برگزاری مسابقه در روزهای چهارشنبه است.

همچنین در روزهای پنجشنبه نیز به بارگذاری نکات کلیدی روانشناسی کودک و نوجوان که هر مربی و والد باید بداند توسط خانم خانعلی‌زاده و کلیپ سلام ارباب و شهدا و در روزهای جمعه نیز به مهدویت و پاسخ به شبهات و برگزاری مسابقه، پرداخته خواهد شد.

در کنار این محتواها نیز مهمترین اخبار و فعالیت‌های شعب و مدارس تحت نظارت جامعةالقرآن و دعای هفته نیز بارگذاری می‌شود.

یادآور می‌شود، بیش از ۲۵ نفر از مربیان و کارشناسان جامعةالقرآن مشغول تولید محتوا برای این کانال شامل فیلم‌های کوتاه، انیمیشن، موشن‌گرافی و فایل‌های متنی هستند. 

انتهای پیام
captcha