اولین نشست مجمع هیئت‌های شمال‌ غرب تهران برگزار شد
کد خبر: 4099501
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

اولین نشست مجمع هیئت‌های شمال‌ غرب تهران برگزار شد

اولین نشست مجمع هیئت‌های شمال‌ غرب تهران در حسینیه روضةالشهدا برگزار شد.

هیئت‌های شمال‌ غرب تهران برگزار شدبه گزارش ایکنا، اولین نشست مجمع هیئت‌های شمال‌ غرب تهران روز ۲۲ آبان‌ماه با حضور مدیران و مداحان هیئت‌های شمال‌ غرب در حسینیه روضةالشهدا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حسین محمدی‌فام، مداح اهل بیت(ع) با توجه به شرایط موجود کشور و اهمیت کار تشکیلاتی و نیز لزوم تأثیرگذاری بهتر و بیشتر هیئت‌ها در سطح جامعه نکاتی را بیان کرد.

سپس، در ادامه این جلسه، هر یک از مدیران و ذاکران در مورد اهمیت تشکیل این مجمع، اهداف و راهکارها و همچنین دغدغه‌های خود نسبت به مخاطبان دهه ۸۰ را بیان کردند.

در پایان این نشست موارد مختلفی به تصویب حاضران در جلسه رسید. تمامی مصوبات این جلسه تا پایان سال ۱۴۰۱ اجرایی شده و پس از این زمان قابل تغییر خواهد بود. همچنین عنوان نشست، مجمع هیئت‌های شمال غرب تهران تعیین شد.

در ادامه برگزاری این نشست، مرتضی متشرعی به عنوان دبیر مجمع انتخاب شد. همچنین، امیر اسکندری، سعید قربانی، حسین محمدی‌فام، مرتضی متشرعی و خلیل عینی به عنوان اعضای شورای راهبری موقت مجمع هیئت‌های مذهبی شمال غرب تهران انتخاب شدند. 

همچنین مقرر شد جلسه این شورا حداقل ماهی یک بار برگزار و ماحصل نتیجه به تمامی هیئت‌های منطقه شمال غرب تهران اعلام شود. جلسه عمومی بعدی این مجمع نیز روز شنبه، ۱۰ دی‌ماه سال جاری از ساعت 19 برگزار می‌شود.

در پایان برگزاری این نشست نیز مصوب شد هر یک حاضران مشخصات هیئت‌هایی که با آن‌ها در ارتباط هستند را اعلام کنند تا به فهرست این مجمع اضافه شوند.

انتهای پیام
captcha