معرفی دستاورد‌های نظام به جوانان نیازمند اقدامات بیشتر است
کد خبر: 4099536
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
امام جمعه کرمانشاه:

معرفی دستاورد‌های نظام به جوانان نیازمند اقدامات بیشتر است

امام جمعه کرمانشاه گفت: باید نسبت به آگاه‌سازی جوانان و نوجوانان از دستاورد‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف اقدامات جدی‌تری انجام شود.

آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه، امروز، 23 آبان‌ماه در نشست ائمه جمعه استان کرمانشاه در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه درباره ناآرامی‌های اخیر، اظهار کرد: منویات مقام معظم رهبری باید مورد توجه همگان قرار گیرد و جهاد تبیین از جمله موضوعاتی است که مقام معظم رهبری بر آن تأکید ویژه دارند.

وی با تأکید بر ضرورت آگاه‌سازی نوجوانان و جوانان از دستاورد‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف افزود: دشمن با ایجاد ناآرامی اخیر در جامعه به‌دنبال روی‌گردانی مردم از نظام هستند، اما مردم با بصیرت خود مانند همیشه پاسخ محکمی به آنان دادند.

آیت‌الله علما تصریح کرد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی برای تأمین کوچک‌ترین امکانات مانند سیم خاردار با مشکل مواجه بودیم، اما امروز دانشمندان این سرزمین موشک قاره‌پیما می‌سازند.

سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه نیز در این نشست بیان کرد: دشمنان این ملت هیچ‌گاه دلسوز نبوده و نیستند و در آینده هم نخواهند بود. هدف دشمنان از ایجاد ناامنی در ایران متوقف کردن روند رو به رشد و پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نظام اسلامی ایران بیش از ۴۰ سال است که تمام راهبرد‌های دشمنان برای رسیدن به اهداف‌شان را خنثی و ناکام گذاشته است، اظهار کرد: دولت سیزدهم با اتخاذ سیاست خارجی مقتدرانه و ارتباط با کشور‌های همسایه و دوست بیشتر از گذشته با نقشه‌های دشمنان مقابله کرده است.

انتهای پیام
captcha