دوره تربیت مدرس پیش‌دبستانی از سوی مؤسسه حافظان نور کوثر برگزار می‌شود
کد خبر: 4107007
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳

دوره تربیت مدرس پیش‌دبستانی از سوی مؤسسه حافظان نور کوثر برگزار می‌شود

دوره تربیت مدرس روش تدریس پیش‌دبستانی و روانشناسی کودک از سوی مؤسسه حافظان نور کوثر برگزار می‌شود.

دوره تربیت مدرس پیش‌دبستانیبه گزارش ایکنا، دوره تربیت مدرس روش تدریس پیش‌دبستانی (انس کودکان با قرآن) و روانشناسی کودک از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت حافظان نور کوثر آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

این دوره ویژه بانوان و آقایان با حضور اساتید اعزامی از سازمان دارالقرآن الکریم کشور در این استان برگزار می‌شود و مهلت ثبت‌نام در آن تا پنجم دی‌ماه از طریق مراجعه به این مؤسسه واقع در آذربایجان غربی، ارومیه، اول شیخ‌تپه، جنب مسجد نرگس خاتون، تماس با شماره 09144862573 یا لینک https://survey.porsline.ir/s/kQBFyY2Y تعیین شده است.

شرایط ثبت‌نام در دوره تربیت مدرس روش تدریس پیش‌دبستانی، دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و مدرک تربیت مربی پیش‌دبستانی از سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه یا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در صورت نداشتن گواهی، آزمون ورودی اخذ می‌شود.

داوطلبان می‌توانند در یک یا هر دو دوره شرکت کنند و ارائه مدرک مدرسی برای هر دوره به صورت جداگانه خواهد بود. دوره‌ها به مدت ۸ روز و در شهرستان ارومیه برگزار می‌شوند.

بازه سنی 20 تا 50 سال برای شرکت‌کنندگان تعیین شده و افرادی که موفق به پایان دوره شوند در دوره‌های تربیت معلم سازمان تبلیغات اسلامی و نهادهای دیگر به عنوان مدرس تدریس خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha