تعطیلی پنج‌شنبه‌‌های ادارات و مراکز دولتی استان کرمان
کد خبر: 4107584
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

تعطیلی پنج‌شنبه‌‌های ادارات و مراکز دولتی استان کرمان

با مصوبه ستاد مدیریت بحران استان کرمان و به‌منظور مدیریت مصرف انرژی در زمستان، ادارات و مراکز دولتی و واحدهای آموزشی استان پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند.

تعطیلی پنج‌شنبه‌‌های ادارات و مراکز دولتی استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، براساس پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، پنج‌شنبه‌های ادارات و مراکز دولتی و واحدهای آموزشی از اول دی ماه تا پایان اسفند ماه سال جاری تعطیل خواهد بود. 

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در این جسله با تأکید بر اهمیت تأمین سوخت واحدهای مسکونی و صنایع بيان کرد: ادارات و مراکز دولتی حجم بالایی از انرژی را مصرف دارند و با توجه به فصل سرما و افزایش مصرف گاز در سطح استان و کشور، مصرف باید به میزان اوایل آذر کاهش یابد.

وی با بيان اينكه قطع گاز و برق ادارات و مراکز دولتی در اولویت است و در صورت مصرف بالا و عدم مدیریت آن، مشمول جریمه نیز می‌شوند، گفت: نظارت بر مصرف گاز در ادارات به صورت مستمر صورت می‌گیرد و اگر سیستم گرمایشی دستگاه اجرایی در ایام تعطیل روشن باشد با آنها برخورد می‌شود.

گفتنی است، در خصوص تغییر ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی هنوز تصمیم گرفته نشده و در صورت تصویب اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

 

انتهای پیام
captcha