هشتمین اجلاسیه استانی نماز در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4108351
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

هشتمین اجلاسیه استانی نماز در کرمان برگزار شد

هشتمین اجلاسیه استانی نماز با محوریت «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد» با حضور حجت‌الاسلام قرائتی و مسئولان استانی در کرمان برگزار شد.

اجلاسیه استانی نماز در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، هشتمین اجلاسیه استانی نماز با محوریت «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان و دانش‌آموزان امروز، ۲۹ آذرماه در تالار برق کرمان برگزار شد.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام قرائتی در عرصه نماز، بیان کرد: همه ما به‌ویژه در دستگاه‌های اجرایی در خصوص نماز وظایفی داریم که باید به آن عمل کنیم.

وی با بیان اینکه در ادارات معمولاً زیر زمین‌ها و یا مکان‌هایی که مناسب نیستند برای نمازخانه در نظر گرفته می‌شود که این ظلم بزرگی است، افزود: همه باید کمک کنند محل نماز خانه به‌ویژه در مدارس محیطی شاداب و با طراوت باشد.

فداکار با تأکید بر اینکه بازنگری در محیط نمازخانه‌های ادارات ضروری است، نقش خیرین در بهسازی محیط نمازخانه‌ها را مهم دانست و تصریح کرد: انشالله خداوند به ما توفیق دهد تا معنای واقعی نماز را دریابیم.

در این مراسم نمایندگانی از دانش‌آموزان، اولیا و امام جماعت محلات به بیان دغدغه‌های خود در زمینه نماز پرداختند. همچنین در پایان از دستگاه‌های برتر استان در حوزه نماز تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha