دوره بازآموزی 62 مربی قرآن در زهک برگزار شد + عکس
کد خبر: 4111203
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

دوره بازآموزی 62 مربی قرآن در زهک برگزار شد + عکس

دوره بازآموزی روخوانی و روان‌خوانی 62 مربی قرآن در زهک سیستان و بلوچستان برگزار شد.

دوره بازآموزی روخوانی و روان‌خوانیسیدمهدی پورموسوی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: دوره بازآموزی مربیان و معلمان قرآن کریم با حضور 62 نفر طی دو روز برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره با سرفصل‌هایی چون مباحث روخوانی و روان‌خوانی، آشنایی با اصول کلاسداری، بصیرت‌افزایی، شناخت روانشناسی تربیت و رشد و توضیح برخی از آئین‌نامه آموزشی و احکام قرآن تشکیل شد.

پورموسوی با اشاره به اینکه آشنایی با روش‌های آموزش و انتقال مهارت‌های تدريس يكپارچه قرائت قرآن به منظور زمينه‌سازی برای اجرای هماهنگ در سطح شهرستان از جمله اهداف این دوره بود، بیان کرد: این دوره از سوی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت سیستان و بلوچستان با همکاری مجمع خیرین قرآنی استان اصفهان و قم و با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زهک برگزار شد.

همچنین در خبر دیگری از اتحادیه قرآنی سیستان و بلوچستان آمده است؛ همزمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و مراسم بزرگداشت شهدای امنیت استان، کرسی تلاوت قرآن کریم  با حضور قاریان ممتاز استان در مسجد امام موسی‌بن‌جعفر(ع) خیابان کوثر زاهدان برپا شد.

این کرسی تلاوت با حضور مردم و خانواده شهدا و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی زاهدان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha