ثبت‌نام دومین دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی در هشت‌بندی میناب
کد خبر: 4111272
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳

ثبت‌نام دومین دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی در هشت‌بندی میناب

ثبت‌نام دومین دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن ویژه بانوان و آقایان هشت‌بندی میناب آغاز شد.

دومین دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانیحجت‌الاسلام والمسلمین مفید سهرابی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمهدی در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: ثبت‌نام دومین دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن ویژه بانوان و آقایان علاقه‌مند آغاز شد و تا پایان دی‌ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه دوره فوق با تدریس سیدحسن طالبی‌تربتی، مدرس دوره‌های تربیت مربی قرآن برگزار می‌شود، افزود: آموزش روش تدریس روخوانی و روان‌خوانی به صورت کارگاهی، آموزش تجوید با بیانی ساده، روان و قابل فهم، تمرین عملی تجوید با ارائه روش‌های متنوع، جذاب و کاربردی، آموزش لحن، مهارت‌های کلاسداری و ارائه راهکارهای لازم به مربیان برای آموزش مباحث اخلاقی و تربیتی در کلاس‌های آموزش قرآن از جمله ویژگی‌های این دوره است.

سهرابی با اشاره به اینکه دوره فوق از اول تا پایان بهمن‌ماه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در پایان دوره از شرکت‌کنندگان آزمون به عمل می‌آید و به قبول‌‌شدگان گواهینامه اعطا می‌شود و سپس فراگیران برای امر آموزش به مراکز قرآنی معرفی می‌شوند.

وی بیان کرد: این دوره به صورت حضوری در نخستین شعبه مؤسسه در توکهور هشت‌بندی میناب برگزار می‌شود. همچنین شعبه دوم مؤسسه در روستای امیرآباد هشت‌بندی (استان هرمزگان) است.

یادآور می‌شود، بانوان علاقه‌مند برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09176521571 و آقایان با شماره‌ 09397890468 تماس بگیرند.  

انتهای پیام
captcha