تبدیل وضعیت نیروهای شاغل دوران کرونا در دستور کار است
کد خبر: 4114033
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
نماینده وزیر بهداشت در یزد اعلام کرد:

تبدیل وضعیت نیروهای شاغل دوران کرونا در دستور کار است

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در یزد گفت: با تأکید رئیس‌جمهور و مساعدت دولت سیزدهم، تبدیل وضعیت همکاران شاغل در دوران کرونا در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفته است.

میز ارتباطات مردمی در علوم پزشکی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی علوم پزشکی، علیرضا رحیم‌نیا، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، 21 دی‌ماه در حاشیه برپایی میز خدمت در دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار کرد: تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای شاغل در دوران کرونا، عمده درخواست مطرح شده توسط مراجعان بود.

وی ادامه داد: با تأکید رئیس جمهور و مساعدت دولت سیزدهم، تبدیل وضعیت همکاران شاغل در دوران کرونا در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفته است و تبدیل وضعیت این افراد انجام خواهد شد.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در یزد گفت: مشکلات دارویی و درمانی از دیگر درخواست‌های مطرح شده در اولین روز از برپایی میز خدمت در دانشگاه علوم پزشکی یزد بود.

رحیم‌نیا افزود: عمده مسائل و مشکلات مطرح شده توسط مراجعان برای حل مشکلات به دانشگاه ارجاع داده می‌شود و کمتر از پنج درصد نامه‌ها و مشکلات برای حل به وزارت بهداشت منتقل می‌شود.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در یزد اظهار امیدواری کرد: این گونه سفرها بتواند برای مردم یزد منشأ اثر برکاتی باشد و گره‌ای از مشکلات ساکنان این دیار را باز کنیم.

رحیم‌نیا تصریح کرد: در دور اول سفر رئیس جمهور به استان یزد در سال گذشته، دو هزار درخواست مردمی در میز خدمت دانشگاه علوم پزشکی یزد ثبت و در دست بررسی قرار گرفت.

یادآور می‌شود میز خدمت ویژه دومین سفر رئیس‌جمهور در حوزه سلامت در روزهای پنج شنبه و جمعه 22 و 23 دی  ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر به صورت حضوری و چهره به چهره در دانشگاه علوم پزشکی یزد واقع در میدان باهنر، ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۲ - ۰۸:۲۵
0
0
به امید تبدیل وضعیت ما تمدیدی های کرونا و خانه نشین شده های بعد آن
captcha