انقلاب اسلامی تکیه‌گاه واقعی مردم مبارز و مظلوم فلسطین است
کد خبر: 4121592
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
دبیر کل جهاد اسلامی خطاب به رهبر معظم انقلاب:

انقلاب اسلامی تکیه‌گاه واقعی مردم مبارز و مظلوم فلسطین است

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور پیامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و تصریح کرد: انقلاب اسلامی تکیه‌گاه واقعی مردم مبارز و مظلوم فلسطین است. مردم فلسطین و مقاومت آنها امروز با وجود همه چالش‌ها و حمایتی که دشمن صهیونیستی از آمریکا و غرب دریافت می‌کند، قوی‌تر از همیشه هستند.

به گزارش ایکنا به نقل از سوا الاخباریه، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پیامی به حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: انقلاب اسلامی چهره منطقه را تغییر داد و آثار بزرگی در سراسر جهان بر جای گذاشت و در سیاست‌های جهان تأثیر گذاشت.

النخاله تأکید کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، حق پناهگاه آزادگان و انقلاب، پرچمی بلند برای همه آزادی‌خواهان بود.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی در پیام خود با اشاره به اینکه «انقلاب اسلامی تکیه‌گاه واقعی مردم مبارز و مظلوم فلسطین است»، افزود: مردم فلسطین و مقاومت آنها امروز با وجود همه چالش‌ها و حمایتی که دشمن صهیونیستی از آمریکا و غرب دریافت می‌کند، قوی‌تر از همیشه هستند.

النخاله با تأکید بر اینکه امروز با وجود محاصره و استکبار علیه ملت فلسطین به پیروزی نزدیکتر شده‌ایم، گفت: ان شاءالله مجاهدان ما در سرتاسر سرزمین ما فلسطین در رویارویی با نیروهای اشغالگر صهیونیست حماسه‌ها خلق می‌کنند و سران دشمن اکنون با نگرانی در مورد احتمال نابودی موجودیت خود صحبت می‌کنند.
وی همچنین با تمجید از رزمندگان دلاوری که با چشمان دوخته به سمت بیت المقدس جان خود را در راه خدا فدا می‌کنند، گفت: آنها هر روز ثابت می‌کنند که پیروزی ما و وعده خدا برای ورود ما به مسجد الاقصی نزدیکتر می‌شود.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در پایان این پیام آورده است: از درگاه خداوند متعال می‌خواهیم که جمهوری اسلامی ایران و رهبری آن را در پناه خود حفظ کند و پیروزی‌های آن را که پیروزی ملت فلسطین و پیروزی همه آزادگان است، ماندگار کند.

انتهای پیام
captcha