«تور خدمت» برای کردستانی‌ها راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4121627
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

«تور خدمت» برای کردستانی‌ها راه‌اندازی می‌شود

استاندار کردستان از راه‌اندازی «تور خدمت» برای اقشار مختلف مردم با هدف معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی خبر داد.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندارکردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان در مراسم اختتامیه هشتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر امروز، ۲۳ بهمن در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، با تقدیر از حضور همیشه در صحنه مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم استان کردستان دیروز در راهپیمایی 22 بهمن همپای مردم کشور حماسه دیگر را خلق کردند که این امر مایه افتخار ماست.

وی با اشاره به جایگاه رسانه در عرصه جهاد تبیین افزود: جهاد تبیین با رسانه موضوعیت پیدا می‌کند و با رسانه محقق خواهد شد و امروز هم به شدت نیاز به تبیین حقایق داریم که فعالان رسانه‌ای به این امر توجه لازم را دارند.

استاندار کردستان بیان کرد: «تور خدمت» برای اقشار مختلف مردم از جمله روحانیون، دانش‌آموزان، دانشجویان و هنرمندان با هدف معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید در حوزه امیدآفرینی و آگاهی‌بخشی در جامعه تلاش کنند، ادامه داد: رسانه‌ها باید در زمان نیاز، زبان گویای مردم باشند و به صورتی هنرمندانه مسائل را بیان کنند.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه اقدامات خوبی در استان صورت گرفته اما به خوبی تبیین نشده است، افزود: اقدامات خوبی در استان انجام شده اما در سطح کشور و حتی استان‌های همجوار از آن بی‌اطلاع هستند که در این راستا نیازمند نوآوری هستیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان کردستان گفت: امروز با تبدیل اراضی دیم به آبی ظرفیت اشتغالزایی و تولید قابل توجهی در استان فراهم شده است برای نمونه چندین پروژه بزرگ مانند تبدیل اراضی دیمی به آبی در دهستان دهکانان سروآباد که برای چند سال رها شده بود دهه فجر به بهره‌برداری رسید و ۷۰۰ هکتار باغات در این منطقه احیا شد که می‌تواند ظرفیت اشتغالزایی ۷۰۰ شغل تا ۲ هزار فرصت شغلی را فراهم کند.

استاندار کردستان یادآور شد: امیدواریم مسئولان دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌های گروهی استان با تعامل و همگرایی در تحقق جهاد تبیین و حرکت توسعه‌ای و رو به جلو استان کردستان موفق باشیم.

انتهای پیام
captcha