انتشار نمونه سؤالات آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن + دانلود
کد خبر: 4124613
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

انتشار نمونه سؤالات آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن + دانلود

نمونه سؤالات مرحله اول آزمون کتبی هفدهمین دوره‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن سال ۱۴۰۱ منتشر شد.

به گزارش ایکنا، طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی است که بر اساس آن، قبول‌شدگان و دارندگان مدارک تخصصی حفظ می‌توانند از مزایایی همچون اعطای مدرک همتراز کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا، مزایای درجات هنری، امتیازات اداری، استخدامی و اعطای کمک هزینه تحصیلی و مزایای متعدد دیگر برخوردار شوند.

بر همین اساس و با توجه به آغاز ثبت‌نام هجدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن، نمونه سؤالات مرحله اول آزمون کتبی هفدهمین دوره‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم سال ۱۴۰۱ به همراه سؤالات نهایی ترجمه و مفردات آن به همراه کلید آزمون منتشر شد.

یادآور می‌شود ثبت‌نام هجدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از سه‌شنبه ۲ اسفندماه آغاز و تا روز سه‌شنبه ۱۶ اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

حافظانی که قصد دارند در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم شرکت کنند، می‌توانند طی بازه زمانی دو هفته‌ای تعیین شده جهت انجام فرایند ثبت به بخش طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم مراجعه کنند.

دریافت سؤالات مرحله اول آزمون(کتبی)- هفدهمین دوره – سال ۱۴۰

دریافت سوالات نهایی ترجمه و مفردات با کلید

 

انتهای پیام
captcha