واقعیت‌های دفاع مقدس برای نسل جوان بازگو شود
کد خبر: 4124638
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴

واقعیت‌های دفاع مقدس برای نسل جوان بازگو شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: جوان امروز باید با واقعیت‌های تاریخ دفاع مقدس و فداکاری‌ها و جانفشانی‌هایی که در راه حفظ و پایداری میهن اسلامی شکل گرفته است آشنا باشد.

سردار ابوالفضل اسلامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز

به گزارش ایکنا از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز روز یکشنبه، هفتم اسفند در نشست مشترکی که با مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز که در اداره‌کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، اظهار کرد: آشنایی دانش‌آموزان با سیره و سبک زندگی شهدا می‌تواند آنها را در برابر نفرت پراکنی رسانه‌های بیگانه مصون سازد.

وی با تاکید بر اینکه نباید بین نسل جوان و ارزش‌های شهدا فاصله‌ای ایجاد شود، افزود: نظام آموزشی وظیفه‌ای مهم و تاریخی در جهت انتقال ارزش‌های شهدا به نسل جوان برعهده دارد.

این مسئول با اعلام آمادگی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در جهت آموزش و انتقال معارف دفاع مقدس به معلمان، اساتید و دانش‌آموزان تصریح کرد: همکاری و تعامل آموزش و پرورش در جهت ترویج ارزش‌های دفاع مقدس یکی از مسائل حیاتی در این زمینه است.

در این نشست مقرر شد کارگروهی جهت پیگیری مسائل مطرح شده در این جلسه و ایجاد بستر ترویج معارف دفاع مقدس تشکیل شود و ضمن ارائه گزارش‌های ماهیانه، موضوع هایی چون وصیت‌خوانی شهدا در مدارس و اماکن آموزشی و تربیت راویان دفاع مقدس را به طور جدی مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha