دستگاه‌های انتظامی سیستان‌و‌بلوچستان به‌دنبال ایجاد امنیت پایدار هستند
کد خبر: 4124749
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
سردار رادان:

دستگاه‌های انتظامی سیستان‌و‌بلوچستان به‌دنبال ایجاد امنیت پایدار هستند

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دستگاه‌های انتظامی و امنیتی برای توسعه سیستان و بلوچستان و تقویت رشد اقتصادی در این استان به‌دنبال ایجاد امنیت پایدار هستند زیرا در سایه امنیت سرمایه‌گذار حضور پیدا خواهد کرد.

سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشوربه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، سردار احمدرضا رادان، در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان که با حضور استاندار این استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، علما، معتمدان و ریش‌سفیدان امروز، 8 اسفندماه برگزار شد، گفت: سیستانی و بلوچ، شیعه و سنی، زن و مرد، جوان و پیر همه دست در دست هم داده‌اند تا برای پیشرفت استان سیستان و بلوچستان از تمام توان‌شان استفاده کنند و در این راه قد علم کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: طبیعی است که اتحاد و همدلی که به برکت وجود امام‌خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب در کشور و به‌ویژه در سیستان و بلوچستان رقم خورده باعث کینه و حسد دشمن باشد، اگر غیر از این بود باید شک کرد.
 
فرمانده انتظامی کل کشور گفت: سیستان و بلوچستان ویژگی‌های منحصر به‌فردی در تمام زمینه‌ها دارد و این برای همگان محسوس است و همین ویژگی‌ها سبب منحصر به‌فرد بودن این استان پهناور و دارای مردمان خوب است، این استان از معادن بسیار غنی، دسترسی به آب‌های آزاد و ظرفیت‌های کشاورزی بسیار خوبی برخوردار است که مسئولان برای بهره‌مندی مردم از این مواهب الهی باید تلاش بیشتری داشته باشند.
 
سردار رادان با بیان اینکه مهمترین ویژگی بارز سیستان و بلوچستان مردم آن هستند، افزود: این استان دارای مردمانی خونگرم، مهمان‌نواز و مرزدار است که برای آبادانی و امنیت این نقطه از ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.
 
وی شاخص‌های امنیتی در سیستان و بلوچستان را قابل قبول دانست و افزود: شاخص‌های امنیتی به سبب تلاش‌های نیروهای امنیتی، انتظامی و مردم این استان بوده است.
 
فرمانده انتظامی کل کشور با بیان این مطلب که در بحث امنیت اصلاً با کسی تعارف نداریم، تصریح کرد: عبور از امنیت خط قرمز ماست و به کسی اجازه عبور از خط امنیت را نمی‌دهیم زیرا جلوی توسعه حرکت در سیستان و بلوچستان را می‌گیرد.
 
سردار رادان افزود: دستگاه‌های انتظامی و امنیتی برای توسعه سیستان و بلوچستان و تقویت رشد اقتصادی در این استان به‌دنبال ایجاد امنیت پایدار هستند زیرا در سایه امنیت سرمایه‌گذار حضور پیدا خواهد کرد، دشمنان به‌دنبال خدشه‌دار کردن امنیت حاکم در سیستان و بلوچستان هستند، اما به هیچ‌عنوان به اهداف شوم خود نخواهند رسید.
 
وی افزود: عده‌ای غرق در فضای مجازی هستند و برداشت درستی از سیستان و بلوچستان ندارند، مردم این استان در فضای واقعی و عینی با هم برادر و متحد هستند، مردم استان همواره نشان داده‌اند در مسیر اسلام و انقلاب و پای کار رهبر معظم انقلاب بوده و خواهند بود و هر کس در هر مقام و جایگاهی در این استان خدمت می‌کند باید بداند خداوند نگاه ویژه‌ای به او داشته و باید از این فرصت ویژه حداکثر بهره را ببرد.
 
فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن هم در کشور و هم در سیستان و بلوچستان مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و انقلاب بود، تصریح کرد: همدلی بسیار خوبی در سیستان و بلوچستان برقرار است که این نعمتی ویژه در مسیر خدمت فرمانده جدید و همه مدیران استان محسوب می‌شود که باید قدردان این شرایط باشیم.
 
سردار رادان خطاب به فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، گفت: توصیه اصلی ما به فرمانده جدید انتظامی سیستان و بلوچستان محبت ویژه با مردم و قاطعیت هرچه تمام با مخلان امنیت است.
انتهای پیام
captcha