مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر معرفی شد
کد خبر: 4125017
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر معرفی شد

آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر با حضور مسئولان در سالن اجتماعات سپاه این شهرستان برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر معرفی شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز، 9 اسفند در آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر که در سالن اجتماعات فرماندهی سپاه این شهرستان برگزار شد، گفت: در دوره‌ای از تاریخ که ایران زیرسطه ایادی استکبار جهانی بود، انقلاب توسط مردم به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرصت توطئه و تجاوزگری بیگانگان را گرفت، ادامه داد: از جمله توطئه‌های امپراطوری رسانه‌ای در مواجهه با کشورهای مستقل تضعیف و تجزیه کشورهای بزرگ است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه، مدعیان حقوق بشر هفت میلیون شیمیایی عراق، آوارگان سوریه و تجاوزگری‌سلطه‌گران در یمن، سوریه و فلسطین را نادیده گرفته‌اند، گفت: بنابراین لازم است، پیش از پیش درباره دشمنان ملت ایران بدانند و آگاه شوند.

وی قدرت علمی و استقلال سیاسی جمهوری اسلامی ایران را در دنیا بی‌بدیل دانست و اظهار کرد: دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی ایران به خاطر استقلال سیاسی و اجتماعی همچنین ابعاد مختلف پیشرفت در این کشور می‌باشد.

در پایان این مراسم از حجت‌الاسلام سیدعابدین سیدصادقی تقدیر و حجت‌الاسلام علی محمدنژاد به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر معرفی شد.

انتهای پیام
captcha