تصویب سند «توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار»
کد خبر: 4125308
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
خسروپناه خبر داد:

تصویب سند «توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار»

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تصویب سند «توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار» خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۸۷۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر این شورا در حاشیه جلسه ۸۷۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: در جلسه شورای معین که قبل از جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، سند «توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار» مصوب شد.

وی افزود: اگر اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از دو هفته نظری درباره این سند نداشته باشند به‌صورت تصویب نهایی از سوی رئیس جمهوری ابلاغ می‌شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در این جلسه انتخاب یکی از بانوان برای عضویت در هیئت امنای جهاد دانشگاهی مصوب شد چراکه تاکنون فقط آقایان در این هیئت امنا عضویت داشتند. بر این‌ اساس زهرا شیخی به‌عنوان عضو جدید هیئت امنای جهاددانشگاهی انتخاب شد.

خسروپناه در ادامه بیان کرد: در این جلسه درباره ضوابط کیفیت‌بخشی دانشگاه فرهنگیان نیز بحث شد که ماده اول به اتفاق آرا به‌تصویب رسید.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان از خدمات و تلاش‌های خیرین مدرسه‌ساز و فعالان این بخش به‌خصوص در دوران مبارزه با ویروس منحوس کرونا قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha