فقه پزشکی می‌تواند کمک‌کار فعالان عرصه بهداشت در حل مسائل جدید باشد
کد خبر: 4127702
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
آیت الله فاضل لنکرانی:

فقه پزشکی می‌تواند کمک‌کار فعالان عرصه بهداشت در حل مسائل جدید باشد

 رئیس و جمعی از مدیران بیمارستان علی بن ابی طالب(ع) قم با حضور در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، با آیت‌الله فاضل لنکرانی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

گزارش ایکنا، به نقل از خبرگزاری حوزه، آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی، در دیدار رئیس و جمعی از مدیران بیمارستان علی بن ابی طالب(ع) قم که در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، برگزار شد، با تبریک عید بزرگ میلاد حضرت بقیة الله الاعظم و تقدیر و تشکر از دست ‌اندرکاران این بیمارستان گفت: از سال‌های دور با خدمات و فعالیت‌های این بیمارستان آشنایی دارم که الحمدلله توفیقات بسیاری داشته و مورد اعتماد علما و متدیّنین بوده است باید قدردان این نعمت باشید و هر چه بیشتر بتوانید در این راه تلاش و اهتمام نمایید.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه افزود: این بیمارستان که با نام مبارک امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب(ع) شناخته می‌شود، باید همانند گذشته، خدمات شایسته‌ای به بیماران مخصوصاً نیازمندان ارائه کند که دارای اهمیت و ثواب فراوانی است.

وی در قسمت دیگری از بیانات خود گفت: خیران و نیکوکاران محترم هم با الهام الهی در کمک و مساعدت شما خواهند آمد و باعث خدمات بهتر و بیشتر به مردم عزیز و بیماران محترم خواهند شد و ما هم در حدّ توان و وسع خود در خدمت خواهیم بود، رهمچنین در مباحث اسلامی و فقهی، ارتباط با گروه فقه پزشکی مرکز فقهی می‌تواند در جهات علمی و مسائل جدید پزشکی، کمک کار فعالان عرصه بهداشت در حل این مسائل باشد.

آیت‌الله فاضل لنکرانی در پایان، ضمن مسألت توفیق بیشتر برای حاضران در جلسه، بیان کرد: امیدوارم خدماتی که انجام می دهید مورد نظر حضرت ولی عصر(عج) قرار گیرد و این بیمارستان که به نام مبارک امیرالمؤمنین(ع) است در همه جهات عالی و درجه اول باشد.

در ابتدای این دیدار دکتر حسینی رئیس بیمارستان علی بن ابی طالب(ع) قم، ضمن تشکر از حمایت‌های مادی و معنوی آیت‌الله فاضل لنکرانی نسبت به این بیمارستان، ورود وی و مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) به مباحث فقه پزشکی را ستود و از نقش مؤثر این مباحث در بسیاری از بحران‌ها از جمله کرونا تجلیل کرد.

انتهای پیام
captcha