برپایی نمایشگاه «بهارانه» در فرهنگسرای کار و تعاون
کد خبر: 4127860
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

برپایی نمایشگاه «بهارانه» در فرهنگسرای کار و تعاون

فرهنگسرای کار و تعاون به‌مناسبت فرارسیدن سال نو و آغاز رویش نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینی زنان سرپرست خانواده با عنوان «بهارانه» را تا 25 اسفندماه برگزار می‌کند.

نمایشگاه «بهارانه» در فرهنگسرای کار و تعاونبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینی و مهارت‌آموزی بهارانه به‌منظور گسترش و تقويت خوداتکايی، خودباوری و عزت ملی و ترویج فرهنگ  کار و کارآفرینی، خوداشتغالی و مهارت‌آموزی در جامعه با مشارکت کانون کارآفرینی برای کارآفرینان و علاقه‌مندان به فراگیری حوزه کسب‌وکارهای خرد و خانگی به‌عنوان یکی از زمینه‌های کمک به سبد معیشتی خانواده‌ها برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه از آثار رشته‌های سوخته‌نگاری روی چوب، دوخت کیف چرم، گل‌دوزی با چرخ و کارهایی با نمد، زیورآلات و دستبند چرمی، عروسک‌بافی، بافتنی، گل‌های چینی با تزئین روی تنه درخت، گلیم‌بافی و گلچوب است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت 9 تا 19 به فرهنگسرای کار و تعاون به نشانی: بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی مراجعه و یا  برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66029060 تماس بگیرند.

آرزو قاسمی

انتهای پیام
captcha