«زخم کهنه» هنر و تجربه سرگشود
کد خبر: 4134538
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

«زخم کهنه» هنر و تجربه سرگشود

فیلم سینمایی «زخم کهنه» به کارگردانی مجتبی اسدی‌پور که به دو موضوع حمایت از تولید ملی و تحکیم خانواده می‌پردازد، در گروه هنر تجربه اکران خواهد شد.

به گزارش ایکنا، مجتبی اسدی‌پور کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با ایکنا درباره کار جدیدش گفت: «زخم کهنه» عنوان فیلمی سینمایی است که هم اکنون آماده پخش شده و قرار است در گروه هنر و تجربه روی پرده سینماها رود. این اثر سینمایی را تابستان در یزد جلوی دوربین بردم.

وی افزود: در این فیلم به موضوع میراث فرهنگی توجه می‌شود. عده‌ای مال‌اندوز تلاش می‌کنند سرمایه‌های این کشور را از مرزها خارج کنند. در این اثر سینمایی به شعار «حمایت از کار و سرمایه ایرانی» توجه شده است. همچنین در این کار به بحث سبک زندگی ایرانی نیز پرداخته می‌شود.

این کارگردان ادامه داد: اسماعیل محرابی، فلور نظری، خشایار راد و شهروز ابراهیمی از جمله بازیگران این فیلم هستند. فلور نظری علاوه بر بازی به عنوان تهیه‌کننده نیز در فیلم حضور دارد. نویسندگی «زخم کهنه» را حمید شهیری انجام داده است.

اسدی‌پور درباره مجموعه «بهشتی دیگر» نیز چنین توضیح داد: این سریال 20 قسمتی به موضوع فرزند‌آوری ‌میپردازد. 10 قسمت از این مجموعه در ایام نوروز روی آنتن شبکه یک و سلامت رفت و قرار است نیمی دیگر در اردیبهشت همزمان با هفته جمعیت روی آنتن این دو شبکه خواهد رفت.

وی در انتهای خبر خود آورده است: رضا نبی، تهیه «بهشتی دیگر» را بر عهده دارد. نویسندگی این مجموعه حاصل یک کار گروهی است.

انتهای پیام
captcha