آغاز ثبت نام بخش ناشران دیجیتال نمایشگاه کتاب تهران
کد خبر: 4135346
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

آغاز ثبت نام بخش ناشران دیجیتال نمایشگاه کتاب تهران

ثبت نام بخش ناشران دیجیتال سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران که در مصلای تهران برگزار می‌شود، آغاز شد.

نمایشگاه کتاب تهرانبه گزارش ایکنا، ثبت نام بخش ناشران دیجیتال سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران که از 20 تا 30 اردیبهشت‌ماه سال جاری در مصلای تهران برگزار می‌شود، آغاز شد.

ثبت ‌نام در بخش ناشران دیجیتال در سایت سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب صرفاً به‌منزله درخواست حضور آن مجموعه بوده و ثبت‌ نام قطعی پس از بررسی درخواست‌ها، به متقاضیان واجد شرایط اعلام خواهد شد. همچنین، با توجه به محدودیت فضا، به درخواست‌های رسیده برحسب اولویت زمانی ترتیب اثر داده خواهد شد.

نحوه ثبت‌ نام

ناشران و علاقه‌مندان برای ثبت نام در این بخش باید ابتدا در سایت عضو شده و در قسمت زمینه فعالیت، گزینه ناشر دیجیتال را انتخاب کنند. چنانچه در بخش ناشران نیز ثبت‌ نام انجام شد، علاقه‌مندان برای حضور در این بخش باید مجددا عضو شوند. ایمیل مورداستفاده نباید تکراری و یا ایمیل مورد استفاده در بخش ناشران باشد.

ناشران برحامل منتخب در بخش حضوری نمایشگاه الزاما باید در بخش فروش مجازی نیز خدمات ارائه دهند. لذا قبل از شروع فرآیند ثبت نام باید از طریق مدیریت محصولات، محصولات قابل عرضه خود را بر اساس فیلدهای درخواستی با دقت ثبت نمایند و بعد از فعال شدن ثبت نام محصولات خود را در روند ثبت نام انتخاب کنند.

ناشران باید در روند ورود محصولات و ثبت نام نمایشگاه محصولات خود را بر اساس فایل نمونه سامانه به صورت تجمیعی وارد کنند. بعد از ورود محصولات باید از قسمت ویرایش هر محصول وارد شده و تصویر آن را به صورت دستی بارگذاری کنند.

ناشران چنانچه بعد از انتخاب محصول در روند ثبت نام، محصول جدیدی وارد کنند، در فروش مجازی نمایش داده نمی‌شود.

ناشران چنانچه بعد از انتخاب محصول در روند ثبت نام، قیمت، تعداد فروش و تصویر محصول را ویرایش کنند، در فروش مجازی لحاظ نمی‌شود.

همچنین، ناشران باید قبل از شروع ثبت نام اطلاعات مؤدی مالیاتی صاحب حساب بانکی برای صدور دستگاه کارتخوان در بخش حضوری را آماده کرده و برای ارسال سفارشات مجازی خود نیز باید از طریق سامانه پست کتاب عضویت انجام دهند.

انتهای پیام
captcha