نشست علمی «روش‌های نوین اقناعی پاسخ به شبهات جوانان» برگزار می‌شود
کد خبر: 4136986
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

نشست علمی «روش‌های نوین اقناعی پاسخ به شبهات جوانان» برگزار می‌شود

به همت گروه علمی تربیتی مطالعات زنان مجتمع آموزش عالی شهیده بنت الهدی، اولین نشست از سلسله نشست‌های علمی «روش‌های نوین اقناعی پاسخ به شبهات جوانان» با حضور طاهره همیز، استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان در قم برگزار می‌شود.

نشست علمی«روش‌های نوین اقناعی پاسخ به شبهات جوانان» برگزار می‌شود

مرضیه سادات سجادی مدیر گروه علمی تربیتی مطالعات زنان مجتمع آموزش عالی شهیده بنت الهدی وابسته به جامعةالمصطفی العالمیه، در گفت‌و گو با خبرنگار ایکنا با اشاره به این نشست علمی، اظهارکرد: در این برهه اکتفا به منبر‌های سنتی نمی‌تواند پاسخگوی شبهات باشد و باید با آموزش‌های راهبردی و کاربردی، سبک و شیوه پاسخ به شبهات نسل جوان امروز را تقویت کرد.

استادیار مجتمع آموزش عالی شهیده بنت الهدی به هجمه تبلیغاتی دشمنان علیه اسلام و تشیع اشاره کرد و افزود: امروز تمامی فِرق از جمله زرتشتیان، وهابیت، مسیحیت تبشیری و عرفان‌های کاذب همگی سعی دارند جوانان را تحت تاثیر قرار دهد و به خود جذب کنند؛ در گذشته شبهات سنگین تنها در محافل علمی مطرح می‌شد، اما دشمنان این پرسش‌ها را به کوچه و بازار کشیده‌اند و این وظیفه مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی است که با تربیت نیروی ممحض و کادرسازی پیرامون پاسخ به شبهات نوین به روش‌های نوین اقدام کنند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر امر پاسخ گویی به شب‌هات از سوی عالمان دینی، رصد شبهات جاری در کشور و خارج از کشور و بهره‌گیری از جدید‌ترین روش‌های پاسخگویی به این شبهات، بیان کرد: در این راستا گروه علمی تربیتی مطالعات زنان مجتمع آموزش عالی شهیده بنت الهدی وابسته به جامعةالمصطفی میزبان اولین جلسه از سلسله نشست‌های علمی «روش‌های نوین اقناعی پاسخ به شبهات جوانان» با حضور اساتید، طلاب و پژوهشگران حوزه علمیه خواهران، جامعةالزهرا(س) و جامعةالمصطفی العالمیه خواهد بود.

سجادی اظهارکرد: این دوره آموزشی که قرار است روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۲ الی ۱۴ در سالن کنفرانس مجتمع آموزش عالی شهیده بنت الهدی واقع در پردیسان برگزار گردد، علاوه بر تخفیف ویژه برای اساتید حوزوی (۸۰ درصد)، گواهی اتمام دوره نیز اعطا خواهد شد.

دبیر برگزاری این نشست علمی گفت: علاقه‌مندان به منظور حضور می‌بایست مبلغ یکصد هزار تومان به شماره کارت ۶۰۳۷۷۹۹۸۱۳۸۱۰۰۰۳۶ واریز و رسید پرداختی را به شماره تلفن ۰۹۳۵۵۲۲۴۶۰۲ با ذکر نام و نام خانواده ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha