جلسه برنامه‌ریزی اجلاس سراسری نماز برگزار شد
کد خبر: 4137987
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
با حضور حجت‌الاسلام قرائتی؛

جلسه برنامه‌ریزی اجلاس سراسری نماز برگزار شد

جلسه برنامه‌ریزی اجلاس سراسری نماز امروز، 12 اردیبهشت‌ماه با حضور رئیس و اعضای هیئت‌امنای ستاد اقامه نماز برگزار شد.

اجلاس سراسری نماز ببه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز، حامد صالحی، مدیر روابط عمومی این ستاد از برگزاری نخستین جلسه هیئت‌امنای ستاد اقامه نماز در سال ۱۴۰۲ با حضور حجت‌الاسلام قرائتی، رئیس، سیداحمد زرهانی، قائم‌مقام، جمعی از اعضای هیئت‌امنا و شورای معاونان ستاد اقامه نماز طی روز دوشنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

صالحی گفت: در جلسه هیئت‌امنای ستاد اقامه نماز که با هدف برنامه‌ریزی اجلاس سراسری نماز برگزار شد، حاضران در جلسه به بررسی موضوعات فراخوان اجلاس و شیوه برگزاری و محتوای اجلاس پرداختند.

وی با اشاره به موضوعات اجلاس سراسری نماز، بیان کرد: نماز و بازار، نمازگزاران، نماز و مراکز کارگری و صنعتی (توجه به شعار سال تحت عنوان مهار تورم و رشد تولید)، نماز، عفاف و حجاب، نماز و گام دوم انقلاب اسلامی، راهکارها و شیوه‌های همگانی شدن نماز در جامعه، نماز و آرامش، نماز والدین و جوانان، نماز و بانوان، نماز مسجد محله اسلامی و صدا و سیما، نماز و امنیت روحی و روانی، نماز و زکات، بررسی نماز در کشورهای اسلامی و … از موضوعات مطرح شده در مورد فراخوان اجلاس بود.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز با اشاره به اینکه هفت استان تاکنون موفق به برگزاری اجلاس نشده‌اند، گفت: استان‌های ایلام، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان جهت برگزاری اجلاس اعلام آمادگی کردند.

صالحی افزود: در این جلسه در مورد تشکیل کارگروه‌های استانی یک ماه قبل از اجلاس به صورت منطقه‌ای و جمع‌آوری نظرات و راهکارهای اجرایی در موضوعات اجلاس و ارائه آن‌ها در صحن علنی اجلاس و هماهنگی و برنامه‌ریزی در مورد مکان و زمان برگزاری اجلاس بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی اظهار کرد: گزارش کارشناسی پیرامون نظام ارزشیابی در ستاد اقامه نماز، بررسی و تصویب نظام‌نامه انتصاب مدیران، ارائه گزارش میزان تحقق مصوبات جلسات هیئت‌امنا و تصمیم‌گیری در مورد تمدید عضویت اعضای هیئت‌مدیره از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

وی تصریح کرد: در پایان این جلسه احکام رؤسای هیئت‌های برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی به ترتیب برای محمدحسین رضایی، رئیس کمیته برنامه‌ریزی، حجت‌الاسلام والمسلمین نواب، رئیس کمیته نظارت و محسن حاجی‌میرزایی، رئیس کمیته ارزیابی ستاد اقامه نماز صادر شد.

انتهای پیام
captcha