مشارکت اعضای کانون‌های مساجد البرز در جشنواره کتابخوانی رضوی
کد خبر: 4137993
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

مشارکت اعضای کانون‌های مساجد البرز در جشنواره کتابخوانی رضوی

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز از مشارکت اعضای کانون‌های مساجد در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی اجتماعی مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از مشارکت اعضای کانون‌های مساجد در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در چهار گروه سنی خردسال، کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان برای دسترسی به کتاب‌های معرفی شده این جشنواره می‌توانند از سه طریق خرید کتاب با تخفیف، دریافت امانی کتاب با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و دسترسی به نسخه الکترونیک در سامانه مسابقات اقدام کنند.

این مسئول بیان کرد: دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از ۲۵ بهمن سال گذشته آغاز شده و تا یکم تیر ۱۴۰۲ ادامه دارد و اعضای کانون‌های مساجد استان برای شرکت در این جشنواره و ارسال آثار می‌توانند به نشانی razavi.samakpl.ir مراجعه کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در پایان یادآور شد: دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دو سطح ملی و استانی در بخش‌های فردی، گروهی و خانوادگی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha