«مافیای بانک» و «جوانان موفق» جلوی دوربین می‌رود
کد خبر: 4139508
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
با محوریت شعار سال؛

«مافیای بانک» و «جوانان موفق» جلوی دوربین می‌رود

«مافیای بانک» و «جوانان موفق» عنوان دو کار مستند به کارگردانی محمدجواد رئیسی است که به شعار سال پرداخته‌اند.

محمدجواد رئیسی، مستندساز در گفت‌و‌گو با ایکنا درباره کارهای جدید خود گفت: دو پروژه مستند در دست ساخت دارم که یکی از آنها فیلمبرداری آن به پایان رسیده و کار دیگر مراحل تحقیقی را پشت سر می‌گذارد. هر دو کار به شعار حمایت از کار و سرمایه ایرانی نظر دارد. کار اول «مافیای بانک» نام داشته و به موضوع روابط سیستم مالی بانک‌ها با تولید‌کننده‌ها پرداخته می‌شود.

وی افزود: این مستند در تهران فیلمبرداری شده و علاوه بر کارگردانی، تهیه و نویسندگی کار را هم بر عهده دارم. این کار در زمانی 20 دقیقه‌ای تولید شده و قرار است برای اولین‌بار در جشنواره فیلم کوتاه تهران به نمایش درآید.

این فیلمساز ادامه داد: مجموعه‌ای دیگر با نام اولیه «جوانان موفق» را تا یک ماه آینده جلوی دوربین خواهم برد. موضوع این مستند، جوانان موفقی هستند که با تلاش شخصی توانسته‌اند برای کشور خود افتخارآفرینی کنند.

رئیسی اعلام کرد: این مجموعه در 10 قسمت 30 دقیقه‌ای ساخته می‌شود و قرار است از شبکه افق روی آنتن رود. این کار آخرین مراحل تحقیقات را طی می‌کند و تا یک ماه آینده تصویربرداری آن آغاز می شود. در این کار نیز به عنوان کارگردان، تهیه کننده و نویسنده حضور دارم.

انتهای پیام
captcha