دیوارنگاره میدان انقلاب رنگ نمایشگاه کتاب گرفت
کد خبر: 4140566
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
پیگیری‌های خبرنگار ایکنا جواب داد؛

دیوارنگاره میدان انقلاب رنگ نمایشگاه کتاب گرفت

کمتر از 24 ساعت از اشاره ایکنا مبنی بر فقدان تبلیغات محیطی بر دیوارنگاره‌های پایتخت با موضوع نمایشگاه کتاب تهران، شاهد رونمایی از دیوارنگاره میدان انقلاب با شعار نمایشگاه سی‌وچهارم کتاب تهران «آینده خواندنی است» بودیم.

به گزارش ایکنا، روز گذشته، جمعه 22 اردیبهشت خبرنگار این رسانه فرهنگی در نشست خبری علی رمضانی قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را درباره فقدان تبلیغات محیطی در شهر با محوریت دیوارنگاری‌های میدان انقلاب و میدان ولیعصر(عج) که هم‌زمان با تمامی رخدادها و رویدادهای ملی شاهد تغییر نقش آن‌ها هستیم علی رمضانی مورد خطاب قرار داد.

علی رمضانی در پاسخ با اشاره به آن‌که نکته اشاره شده توسط ایکنا، نکته‌ای درست و قابل تأمل است گفت: این مهم در دستور کار ستاد اجرایی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قرار دارد و طی مدت زمان کوتاهی شاهد رونمایی از این دیوار‌نگاره‌ها خواهیم بود.

حال به فاصله تنها یک روز از طرح موضوع توسط خبرنگار ایکنا، صبح شنبه، 23 اردیبهشت، دیوارنگاره میدان انقلاب با محوریت تبلیغ و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی همزمان با برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی است» رونمایی شد.

رونمایی از دیوار نگاره میدان انقلاب با محوریت نمایشگاه کتاب

انتهای پیام
captcha