برپایی غرفه محصولات نماز و مهدویت در نمایشگاه کتاب تهران
کد خبر: 4140584
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

برپایی غرفه محصولات نماز و مهدویت در نمایشگاه کتاب تهران

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، از برپایی غرفه محصولات نماز و مهدویت در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

حامد صالحیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز، حامد صالحی، مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، از برپایی غرفه محصولات نماز و مهدویت در نمایشگاه تهران خبر داد و گفت: این غرفه با هدف معرفی و فروش محصولات و کتب فرهنگی ازسوی ستاد اقامه نماز، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و مؤسسه درس‌هایی از قرآن در نمایشگاه کتاب برپا شده است.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز بیان کرد: ستاد اقامه نماز با ارائه ۸۷ عنوان کتاب ازجمله آثار حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی در این غرفه فعالیت می‌کند.

وی گفت: از مهمترین کتب ارائه شده ازسوی مرکز نشر آثار حجت‌الاسلام قرائتی، کتاب ترجمه قرآن کریم و تفسیر قرآن کریم از آثار استاد است.

صالحی بیان کرد: سایر آثار حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی از جمله پرتوی از اسرار نماز، پیوندهای نماز، نماز در قرآن و ... در این غرفه ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: در این غرفه بنیاد مهدویت با ارائه ۴۷ عنوان کتاب و مؤسسه درس‌هایی از قرآن با ارائه ۸۰ عنوان کتاب میزبان علاقه‌مندان هستند.

صالحی بیان کرد: علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند به نمایشگاه کتاب تهران واقع در مصلای بزرگ امام خمینی(ره)، سالن ناشران عمومی، راهرو ۱۰، غرفه ۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha