محفل انس با قرآن در شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان برگزار شد
کد خبر: 4141626
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

محفل انس با قرآن در شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه کرامت، مراسم معنوی محفل انس با قرآن با حضور کارکنان شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در سالن وحدت این شرکت برگزار شد.

به گزارش ایکنا، همزمان با فرا رسیدن ایام دهه کرامت، مراسم معنوی محفل انس با قرآن با حضور کارکنان شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در سالن وحدت این شرکت برگزار شد.

این مراسم معنوی با حضور مهدی قبادی، رئیس مرکز قرآن وزارت نیرو، حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین المللی کشور و کوروش موسوی تاکامی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان و به همت امور فرهنگی این شرکت برگزار شد.

آغازگر این محفل، تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط حمیدرضا احمدی‌وفا قاری برجسته کشور بود که این تلاوت موجب نشاط معنوی حاضرین شد.

در ادامه این محفل موسوی تاکامی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، انس رزمندگان دفاع مقدس با قرآن کریم را رمز موفقیت آن‌ها دانست و گفت: در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی جوانان ما با الهام از قرآن و درک درست آیات و تفسیر صحیح و اثبات قلبی حماسه آفریدند و امنیت امروز کشور مدیون تلاش آن‌هاست.

مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در ادامه افزود: ما باید پیوسته و مکرر قرآن را تلاوت کنیم تا از رمز و راز و اسرار آن آگاه شویم. برگزاری محافل انس با قرآن فرصتی است برای انس بیشتر کارکنان ادارات و جوانان با قرآن و بهره گیری از الگو‌های قرآنی.

موسوی تاکامی نسبت به قرائت مکرر آیات قرآن کریم تاکید کرد و گفت: این عمل باعث رسیدن به اخلاق، انسانیت و شرافت می‌شود همانطور که شهدای عزیز در این مسیر ثابت قدم بودند و امروز ما باید پیرو راه آنان باشیم.

در پایان مراسم مهدی قبادی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این محفل، قاری و حاضران این محفل گفت: شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، دربین شرکت‌های وزارت نیرو از شرکت موفق در زمینه اشاعه فرهنگ قرآنی است.

وی ضمن قدردانی از اقدامات جهادی موسوی تاکامی، از حمایت‌های وی در امر اشاعه فرهنگ قرآنی تشکر کرد و گفت: برای شروع یادگیری تلاوت با صوت همیشه فرصت وجود دارد و هیچگاه برای شروع دیر نیست.

رئیس مرکز قرآن وزارت نیرو بیان کرد: باید روزانه روحیه تلاوت قرآن را در خودمان ایجاد کنیم، زیرا اینگونه انسان به آرامش ابدی خواهد رسید. برگزاری مسابقات قرآن کریم و تفسیر کلام وحی ویژه کارکنان و خانواده آن‌ها از برنامه‌های وزارت نیرو در طول ایام سال بوده است و ادامه خواهد داشت.

وی در پایان افزود: معضل و مشکل بزرگ همه ما عدم نزدیکی به قرآن است. قرآن کریم است که انسان را به کمال می‌رساند و در قیامت سعادتمند می‌کند.

محفل انس با قرآن در شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان برگزار شد+ عکس

انتهای پیام
captcha