فراخوان مسابقه جملات زیبای نماز منتشر شد
کد خبر: 4142200
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

فراخوان مسابقه جملات زیبای نماز منتشر شد

همزمان با فرارسیدن دهه کرامت، مسابقه جملات زیبای نماز، ازسوی روابط عمومی ستاد اقامه نماز برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز، حامد صالحی، مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز با بیان اینکه همزمان با فرارسیدن دهه کرامت، مسابقه جملات زیبای نماز، ازسوی روابط عمومی ستاد اقامه نماز برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند جملات کوتاه، مفید و کاربردی، انگیزشی و تأثیرگذار که ازسوی خود فرد و برای اولین بار ارائه می‌شود را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند. 

وی در ادامه افزود: مهلت شرکت در این مسابقه از ۳۱ اردیبهشت‌ماه همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) تا روز هشتم خردادماه سال جاری است.

صالحی بیان کرد: جملات ارسالی پس از انتخاب داوران و طراحی به نام شخص فرستنده در کانال ستاد اقامه نماز و به صورت کتابچه منتشر خواهد شد. 

وی با اشاره به شیوه ارسال اثر نیز گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به آیدی ادمین کانال قرار ۱۷ به نشانی namazrasaneh@ ارسال کنند. 

صالحی با بیان اینکه نتایج مسابقه نیز در تاریخ ۱۰ خردادماه سال جاری همزمان با ولادت امام رضا(ع) در پایگاه اطلاع‌رسانی و شبکه‌های اجتماعی ستاد اقامه نماز منتشر خواهد شد، گفت: در پایان به قید قرعه به هشت نفر از برگزیدگان کارت هدیه سه میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha