نخستین همایش «روایتگران پیشرفت» در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4147247
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

نخستین همایش «روایتگران پیشرفت» در کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان از برگزاری نخستین همایش «روایتگران پیشرفت» در استان خبر داد و گفت: این همایش با حضور ۷۰ رسانه داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

جلسه شورای اطلاع رسانی کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد، مجتبی اسدی‌زاده، مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان، در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان از برگزاری نخستین همایش «روایتگران پیشرفت» در کرمان خبر داد و گفت: این همایش در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در راستای امیدآفرینی، جهاد تبیین و تبیین دستاوردهای نظام و با همکاری بسیج رسانه کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان، با بیان اینکه این همایش با حضور ۱۵ رسانه خارجی از کشورهای عراق، ترکیه، روسیه، چین، لبنان و... برگزار می‌شود، افزود: این همایش به‌صورت اردوی روایتگران پیشرفت طی سه روز(۲۳ تا ۲۵ خردادماه) برگزار می‌شود و ۷۰ رسانه در این همایش حضور دارند.

اسدی‌زاده بازدید از تعدادی از کارخانه‌ها و شرکت‌های صنعتی معدنی استان و ادای احترام رسانه‌های حاضر در این همایش به سردار سلیمانی را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده همایش برشمرد و گفت: برنامه اصلی همایش روز پنجشنبه، ۲۵ خردادماه با حضور سخنگو و دبیر هیئت دولت در استانداری کرمان برگزار می‌شود.
 
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با بیان اینکه ذیل همایش، از پوستر نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها رونمایی خواهد شد، تصریح کرد: همایش ملی روایتگران پیشرفت با محوریت شعار سال، روایت پیشرفت و تولیدات رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در سطح ملی برگزار خواهد شد.
 
محسن روحی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از رسانه‌های استان برای روایت خوب از پیشرفت‌های انجام شده، گفت: یکی از اهداف برگزاری همایش ملی روایتگران پیشرفت انعکاس پیشرفت‌های استان در رسانه‌های خارج استان و رسانه‌های خارجی است.
 
محمدمهدی، فداکار استاندار کرمان نیز در این جلسه با تأکید بر برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری همایش روایتگران پیشرفت، اظهار کرد: بازدید از کارخانه‌های استان و اقدامات انجام شده پس از انقلاب خوب است اما کارهای جدید و متفاوت استان نیز باید در این همایش ارائه شود مانند کارهایی که در حوزه آب انجام شده است.
 
فداکار اطلاع مردم و رسانه‌های غیربومی از پیشرفت‌های استان را ضروری دانست و گفت: باید تلاش کرد در جریان برگزاری همایش یک ارتباط رسانه‌ای بین رسانه‌های استان و سایر رسانه‌‌ها انجام شود تا شناخت و ارتباط متقابل حرفه‌ای شکل بگیرد.
انتهای پیام
captcha