موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهادات استاد قرائتی
کد خبر: 4147721
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهادات استاد قرائتی

رئیس دفتر ریاست جمهوری در نامه‌ای خطاب به معاون اول رئیس‌جمهور و وزرا، موافقت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با نامه ارسالی حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی را ابلاغ کرد.

موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهادات استاد قرائتیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز، رئیس دفتر ریاست جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای خطاب به معاون اول رئیس‌جمهور و وزرا، موافقت حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی با نامه ارسالی حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی را ابلاغ کرد.

در این نامه آمده است؛ «جهت اجرایی شدن بند یا بندهای مربوط به دستگاه مربوطه سریعاً برنامه‌ریزی و اقدام شود».

استاد قرائتی در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور، خواستار برگزاری شورای عالی اقامه نماز در نهاد ریاست جمهوری با مسئولیت معاون اول حداقل سالی یکبار و پیگیری مفاد آیین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز مصوبه هیئت وزیران شد.

بازنگری و اصلاح آئین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز، ایجاد ساختار سازمانی برای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی ازسوی سازمان اداری استخدامی کشور و در نظر گرفتن طرح و بودجه برای کارهای فرهنگی در تمامی وزارتخانه‌ها از دیگر موارد درخواست استاد قرائتی در این نامه است.

استاد قرائتی در بخشی از این نامه خواستار توجه ویژه سازمان برنامه و بودجه و شورای عالی انقلاب فرهنگی به ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز و ارتقای جایگاه مساجد در اسناد بالادستی مانند برنامه هفتم توسعه اجتماعی شده است.

انتهای پیام
captcha