راه‌اندازی 600 قرارگاه محله‌ای در اقصی‌نقاط کشور
کد خبر: 4150325
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
حجت‌الاسلام درستکار خبر داد:

راه‌اندازی 600 قرارگاه محله‌ای در اقصی‌نقاط کشور

رئیس مجمع عالی جهادگران کشور از راه‌اندازی 600 قرارگاه محله‌ای در اقصی‌نقاط کشور خبر داد.

محسن درستکارحجت‌الاسلام والمسلمین محسن درستکار، رئیس مجمع عالی جهادگران کشور در گفت‌و‌گو با ایکنا، به برنامه‌های این مجمع در راستای فعال‌سازی شبکه‌های جهادی در کشور اشاره و اظهار کرد: مجمع عالی جهادگران کشور با 21 عضو در سومین دوره، قریب به یک سال است که با رویکرد مطالبه‌گری و سیاستگذاری در حوزه فعالیت‌های جهادی کار خود را آغاز کرده است. 
 
وی با اشاره به حضور نماینده قرارگاه‌های عملیات جهادی در مجمع عالی جهادگران کشور تصریح کرد: قرارگاه‌های عملیات جهادی محلی برای انسجام‌بخشی فعالیت گروه‌های جهادی هستند. در این زمینه دوره عالی تخصصی شهید سلیمانی، ویژه قرارگاه‌های عملیات جهادی کشور طی چند روز گذشته برگزار شد که تأثیرات بسیار مطلوبی در حوزه جهادی داشت. 

حجت‌الاسلام درستکار با بیان اینکه در این زمینه 600 قرارگاه در سطح پهنه‌ای و منطقه‌ای در سه دوره در سطح عالی شرکت خواهند کرد، گفت: اولین دوره عالی نیز با عنوان دوره تخصصی شهید سلیمانی با حضور 200 قرارگاه پهنه‌ای و منطقه‌ای به مدت سه روز در تهران برگزار شد. 

رئیس مجمع عالی جهادگران کشور بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره، حفظ انسجام قرارگاه‌ها در جهت گفتمان‌سازی و توانمندسازی است.  در این دوره از اساتید سطح عالی برای ارزیابی و برگزاری دوره استفاده شده است. 

وی با اشاره به اینکه به جز 600 قرارگاه پهنه‌ای و منطقه‌ای، در حال راه‌اندازی 600 قرارگاه محله‌ای در اقصی‌نقاط کشور هستیم، تصریح کرد: وظیفه قرارگاه‌ها، هدایت، نظارت و پشتیبانی از گروه‌های جهادی است و به فضل الهی این حرکت جهادی به گفتمان عمومی تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha