جزئیات پانزدهمین مسابقات قرآن فرزندان دختر کارکنان وزارت دفاع اعلام شد + اسامی داوران
کد خبر: 4150794
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

جزئیات پانزدهمین مسابقات قرآن فرزندان دختر کارکنان وزارت دفاع اعلام شد + اسامی داوران

مرحله نهایی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه فرزندان دختر خانواده‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، ۲۲ تیرماه به میزبانی اداره شفا برگزار می‌شود.

پانزدهمین دوره مسابقات قرآن فرزندان دختر کارکنان وزارت دفاع

به گزارش ایکنا، مرحله نهایی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه فرزندان دختر (در دو مقطع زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال) خانواده‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، پنجشنبه، ۲۲ تیرماه به میزبانی اداره شفا برگزار می‌شود.

این مسابقات با رقابت ۲۰۳ متسابق دختر به صورت حضوری در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، حفظ جزء‌های ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ جزء و حفظ کل قرآن کریم برپا خواهد شد.


بیشتر بخوانید: 


براساس اعلام دبیرخانه این دوره از مسابقات، اسامی هیئت داوران بدین شرح است؛ رشته قرائت تحقیق با رقابت ۳۷ قاری با داوری معصومه عباسی‌نظری در بخش تجوید، هاجر اسوار در بخش صوت، پرنیان عصابخش در بخش لحن و هاجر حیدری در بخش وقف وابتدا برگزار می‌شود. همچنین ۴۵ مُرَتّل با قضاوت اعظم الماسی در بخش تجوید، زهره مقدسی در بخش صوت، مریم منصوریان‌فر در بخش لحن و حوریه عقبایی در بخش وقف و ابتدا به رقابت می‌پردازند.

پانزدهمین دوره مسابقات فرزندان دختر در رشته حفظ ۳ جزء با رقابت ۴۰ نفر و با داوری فاطمه احمدیان در بخش تجوید، نجات صحاف در بخش صوت، مریم نوری در بخش لحن، زهرا کریمی در بخش وقف و ابتدا و حمیده اسماعیلی در بخش حُسن حفظ، در رشته حفظ ۵ جزء با رقابت ۴۰ حافظ و با قضاوت فاطمه ابراهیمی در بخش تجوید، مریم امیریوسفی در بخش صوت، سیده‌پری سجادی در بخش لحن، عطیه تبیانیان در بخش وقف و ابتدا و مریم تقی‌زاده در بخش حُسن حفظ و در رشته حفظ ۱۰ جزء تا کل با رقابت ۴۱ حافظ و با داوری مرجانه نیاورانی در بخش تجوید، مریم‌سادات صدر در بخش صوت، سپیده صمدزاده در بخش لحن، طاهره کریمی در بخش وقف و ابتدا و بتول ابدال در بخش حُسن حفظ همراه خواهد بود.

بنابر گفته حسن فراهانی، مدیرکل دارالقرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح «شرکت‌کنندگان رشته قرائت تحقیق در بخش فرزندان بالای ۱۶ سال، تلاوت آزاد خواهند داشت به طوری که دو روز پیش از زمان برگزاری رقابت‌ها، پنج قطعه از قسمت‌های مختلف قرآن به اطلاع متسابقان خواهد رسید که شرکت‌کنندگان یک قطعه را به اختیار خود در زمان مسابقه اجرا می‌کنند. همچنین رقابت رشته قرائت ترتیل در گروه سنی پایین ۱۶ سال از ۱۰ جزء اول مصحف شریف و در گروه سنی بالای ۱۶ سال از تمام قرآن است».

یادآور می‌شود، مسابقه رشته‌های مختلف حفظ به صورت معنامحور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha