شرکت 40 مبلغ البرزی طرح امین در دوره آموزشی دعوت به نماز
کد خبر: 4152465
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

شرکت 40 مبلغ البرزی طرح امین در دوره آموزشی دعوت به نماز

دوره آموزشی مهارت‌های نوین دعوت دانش‌آموزان به نماز با حضور 40 مبلغ طرح مدارس امین در استان البرز برگزار شد.

حجت الاسلام ابوالفضل مرادی رئیس ستاد اقامه نماز البرز

حجت‌الاسلام ابوالفضل مرادی، رئیس ستاد اقامه نماز البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: در راستای توانمندسازی مبلغان مدارس امین و آشنایی این گروه با معارف و مهارت‌های دعوت دانش‌آموزان به نماز، دوره یک روزه آموزشی در سالن جلسات ستاد اقامه نماز استان برگزار شد.

وی افزود: این دوره آموزشی با حضور 40 مبلغ برگزار و در پایان دوره به آنها گواهینامه ارائه شد و از پنج مبلغ برتر و فعال در حوزه ترویج نماز دانش‌آموزی تقدیر به عمل آمد.

رئیس ستاد اقامه نماز البرز بیان کرد: با توجه به اینکه نماز بهترین راه برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، ستاد اقامه نماز استان مرکز تلاش می‌کند با آموزش مهارت‌های دعوت به این فریضه مهم الهی و توانمندسازی مبلغان دین در این حوزه، در مسیر کمتر شدن آسیب‌های اجتماعی در جامعه قدم بردارد.

مرادی با اشاره به اینکه توسعه و ترویج فرهنگ نماز و سایر مسائل تربیتی را باید از مدارس پایه ابتدایی و پیش‌دبستانی آغاز کرد، گفت: تمام سعی ما این است که با روش‌های نوین و آموزش‌های متناسب با روحیات دانش‌آموزان آنها را برای انجام فریضه نماز تشویق کنیم.

رئیس ستاد اقامه نماز البرز با بیان اینکه برای ترویج اقامه نماز باید از گفتمان متناسب با دانش‌آموزان بهره گرفته شود، افزود: موفقیت نماز در مدرسه نیازمند تبلیغ چهره به چهره است که این مهم با اعزام مبلغ به مدارس در طول سال پیگیری می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد: ترویج فرهنگ اقامه نماز برای دانش‌آموزان نیازمند دقت و ظرافت است و با توجه به تغییر شرایط جامعه و عملکرد دشمنان در حوزه‌های دین و نماز، این دوره‌های آموزشی به‌صورت فصلی برای مبلغان برگزار می‌شود تا آگاهی و آموزش آنها به‌روز باشد.

انتهای پیام
captcha